forever and forever


Assalamualaikum n hi ouls :') . hari nie akak adah dan kak afiqah(hostel) pegi smkay.pagi tadi diorang ada lagi pastu mak akak adah amik dalam pkul 9 pagi camtu. huu ,time tu amat berat sekali hati aku nk lepaskan akak adah. yela dia kan pemberi semangat aku ! :). lepas nie tade dah.tadi aku ingat nk hug dia ,tpi tgok dia busy je. dgn ramai duk rapat dgn dia smpaikan dia tak terlayan dan terlupa aku seketika. huhu nevermind ! , tak dpat aku sembang ngan dia untuk kali terakhir. tgok la pic nie ;) .aku curi dlm fb*opss amik tanpa pengetahuan dia. hehe sorry !




we will miss you akak adah :') wish you goodluck and takecare yourself ne ! .






No comments: