SEDIHH :'(





sayangg akak :)



Assalamualaikum , hurm hari nie amat menyedihkan. apa yg membuatkan aku terlalu sedih??. tadi aku dpt MSGE yangg akak yang aku selalu rapat akan meninggalkan aku dan sekolahh :'( hari khamis nie dia last di SMASP.. ya Allah ,sebaknya dada aku bila dia gitau aku yg dia dpt skolahh agama lain siap aku nanges lagi dalam bilik!. mmg dalam hati aku gembira , tp sebenarnya aku sedihh. yela orang yg pling aku rapat,syang anggap dah mcm akak sendiri n pemberi semangat dkat aku dah takde. huaa pasnie dh takde dah org bagi aku smangat dan speaking in English , ya Allah aku harap sgt dpt buktikan yg aku bleh dpat 9A taun nih mcam akak Adah :') amin. nk ikut cara dia belajaq smua. to AKAK ADAH yang tersayangg : ana akan doakan kejayaan akak , dok hostel jgan nakal2 and take care yourself. sorry tatau nk bagi hadiah apa kat akak.don't forget botak and us ! :P belajaq leklok nahh :) jangan lupa contact ana selalu dan doakan agar ana dpt 9A mcam akak taun nihh yaa . ana akan RINDU akak smpai bila-2 :* kalu ana miss kt akak ,ana akan tgk wall akak :( dan thankyou for everything ! sbb bgi tau tip2 PMR ,cara-2 nak belajaq InsyaAllah ana akan amalkan .andai ana ada buat silap , buat akak tachin , MAAF .ana tadak niat pon :) lebiuu !


No comments: