alone again :"(


huu assalamualaikum #tak jwab dosa ! . amacam sihat? . aku batuk + selsema = ??. haha buat mcam soalan math plak. why im so lonely? hehe selama dua hari aku sibuk mlayan tetamu jmputan (kwan hostel) kwn classmates gak ,anisa. dia dk rmah aku. kan ade kelas tambahan dan dia plak dk alor staq , tak kn nk berulang alik. so dia tmpang rmah aku sat. la aku dk sorang-2 blik. sunyi ja rasa tadak kwan. harap dgn kucing aku 4 -5 ekor tuhla. study same-2 , mkan same-2 dan buat kerja pn same-2. memang best lahh ! to anisa" lain kali hg mai g tau rmah aku ! . haha best gak kita sembang dari A to Z kan? laa aku dk sorang-2 sembang dgn mak ayah aku dgn kucing aku jala". okay esok InsyaAllah , aku ,dayah ,wani dan ain akan p semeling. Buat pa? haa dating ! ishh mane adela. kami tade pakwe , marka , bf ! haha . kiteorang nk buat kajian psal hutan paya bakau. InsyaAllah harap-2 tadak halangan ! amin.. mimi kte dia nk ikut , tpi tak dpt jwapan dia g. okay takde ape da kowt nk ckp . nti kite tulis lain nahh . kbye SALAM !

No comments: