Finally ~ ~ ~


Hi ! :) assalamualaikum
woottt , im so miss this blog . <-- Eee baru brape hari tak update
cak ! cak ! boom . agaknye aku terencat hari nie
anak sape lah nie ?
hee, apakah finally tu ?
haa malas aku nk explain. lu pikir la sendiri
actually , saya baru habis berperang ^_^
berperang? giler kauu ! haha takdelahh baru habis exam selaras bulan mac
lambat kan? skolah lain da habis, biasala skolah aku tu
untunglah
exam lambat-2 tak stress sgt
selamat 3 hari je aku exam..
skrg aku tgh tnggu result ! mcm bdak-2 form 6 thun nie
mcam tunggu buah durian jatuh dari pokok. dup dap dup dap
harap dpt terbaik arr ~ urm esok mesti skolah aku dipenuhi dgn bdak-2 form 6
haha , esok aku nk ponteng kelas , aku nk tgok result diorang.
all the best !! saya doakan korang smua :D
dan esp my brother my sister abg akim ,abg ilham , kaka fiea
dan abg-2 kak-2 senior skolah aku esp abg adi , abg aifa ,kak nafhatun , abg nazrin
haha ape nie? semua abg-2 belaka xD . aku kan gedik ! ehh silap
aku kan menghormat
i orang-2 tua so aku pnggil 'Abang' 'Kakak'
kla gudluck ne :) salam


No comments: