K A J I A N

Hello ! wazzup-2 ! Assalamualaikum guys. takde keje aku nie -.-' . penat gilerr wehh hari nie. ape yg penat sgt nie? nk ktew aku keje ? im still study okay !. nk kte pnat belajar? ocehh hari nie pegang buku pn main-2. aku penat g wat kajian GEO lahh ,dkat hutan PAYA BAKAU . dkat mane? hahh DEKAT MANE? haha dkt dgn semeling. kalau korang tatau ape tu semeling? try seacrh kt mr.google :) .aku , ain , mimi , dayah dan wani . kami g sane dlm pkul 9 lebih cmtu. sampai-2 tuh tgok tak bkak g pameran tuh . dgn ade cone merah tuh. dia tlis kt situ Dibuka setiap hari dari pkul 9-5 ptg. tapi tgok tutup ja. so kami pn round satu tmpat tu smentara nk tnggu dia bkak. tgok sungai ! bestt sngat-2 tpi mmg sunyi la pagi tuh. terbakaq muka aku dk lame-2 kt matahari ! . duk tnggu punyer tunggu ,tak bukak gak. aku jumpa kwan sekelas aku , dia mai dgn family dia , azmeer . haha ain kata abislah kita pkai tdung singkat msti dia hbaq kt bdak laki. aku kata relax lahh. hg ja , aku tak. haha .lama-2 skit mula lahh.
Hai aku merungut dlm hati aku takan tak bkak lagi kot , tiba-2 ada pakcik nie tgur kami
pakcik: awat tak masuk ja??
kami: nk masuk cmna tgok ttup ja.
pakcik: ada aih , depa saja ja buh cone tuh.
kami : ohh yaka? ingat tak bkak g
pakcik : bkak lah . p la msuk dk tnggu kt luaq lagi
kami : ok terima kasih.
pastu kami masuk la pameran smua , kami ambil . aku dan mimi jdi photographer amik gambaq sakan. hahaha tadak keja so amik lahh. ain ,dayah & wani amik maklumat. tade apa sgt pn kat sne , biasa je. huhu , air mula-2 surut pastu mula pasang. kami nmpak memerang ,burung ,bangau , kera , ikan belacak dan mcam-2 lagilahh. kami smbil cari info smbil pose. aku tak upload g pic. malas nti lahh aku tnjuk kt korang ea. harap bersabar ! haha tpi satu ja aku bebal kami tak dpt wawancara pengurus smua. tak dak org jaga tau dak ! kaunter penerangan pn tadak apa. puas kami dk pusing cari org jaga . yg ada pn tido . tak kan nk gerak dia kot stgi tak psal-2 kena mrah. kami pn biaq ja la . tak tnya pn. nnti cari sndiri lah. kla takde ape dah kbye salam.

No comments: