Pulunn gilaa


assalamualaikum ! bebal tau dakk dgn kwn aku sorang nie ! adalahh makhluk Allah nie. hai tak puas-2 cari psal dgn bdak perempuan kelas aku ! syukran jazilan la nohh hg kta kt kami geng-2 warok ! Alhamdulillah dan InsyaAllah harap-2 kami akan jadi perempuan yg solehah dan warouk satu hari nanti ,Amin. aku tak marah cuma aku bebal ja dgn hg -.-' . hg nk cari psal dgn bdak pmpuan buat apa?? sedangkan kami tak perfect apa lagi bdak laki , right? jdi jgn dok slah-2 kn bdak perempuan ja. kita semua tak perfect ! aku mlas nk carik psal atau gaduh-2 . aku dah insaf nk gaduh-2 nie . nabi Muhammad pn tak suka Umat-Nya gaduh-2 , kita dk p cari psal buat apa? . Ish agaknya zaman la cmnie kowt. berlaku fitnah , gaduh . Nauzubillah . harap-2 aku dan kwan-2 aku dijauhkan dari semua nie. Aminn.

#kira aku baik gakla aku tak tnjuk sapa kwn aku nie? haha
sorry arh nohh sape yg terase nie. aku tak tuju kt sape-2 .
cuma aku nk nasihat jaa. nk terase? hambek-2
kla bye Salam


*tekan kalau tak jelas


No comments: