6.5.2012 ? huhh

Assalamualaikum ! tak jawab dosa. Hehe
Korangggg ! korang nk tawu tak saya punya mid exam 6.5.2012 =.=
serious tak suka ! sbbnye.......................8.5.2012 nie besday kita ! 
huu , direct besday aku time mid exam. adui boring lahh. taun lepas sama jgak
cikgu buat lah bulan 6 ke ape ke . nie tak bulan 5 jugak. aku dahla nk hayati besday aku !
pada msa yang sama kena focus exam T_T . tak sukaaa ! 
tapi mid year nie penting ! huu aku kena pulun dari skrg lagi 1 minggu je lagi.
lepas nie no facebook ! no twitter ! . exam nie menentukan sama ada aku masuk kelas A , B or C
ofcoz aku nk kelas A ! A ! A ! A ! A ! A ! A !
harap-2 Allah bagi hadiah hari jadi aku nie dgn kejayaan Amin ! . tapi sebelum tuh aku kena usaha
dulu kan?? . baru Allah bagi . sbb nye Allah dah berjanji sape yang berusaha , 'AKU' akan bagi .
mulai hari nie , aku tanak malas dah. Ya Allah , kau buangkanlah sifat malas aku nie. harap aku dpt ilmu dan faham ape yg aku belajar selama nie.AMIN ! 



esok ada merentas desa ! HUHHH sempena anti-dadah. alaaa . merentas desa sama mcm taun lepas . malas sungguh ! kang mula aku naik semput. aku nk jalan slow-2. tanak dah lari laju
kang tak pasai-2 aku termuntah masa otw nk balik sekolah. kbye Salam . mau tido neh. ngantuk . Yeayy ! esok tayah pkai baju sekolah . baju muslimah O:)  i like itt ! 

No comments: