Report Card ?? ohmyy




*teruk kan?? bersiap sedia dgn mak ayah aku !


Assalamualaikum and hi guys !
what the......... report card?? . Zzzz minggu depan minggu sign buku rekod
Haha 'Program Bersama Waris'
Allah ! baguss sgat-2 kan? result aku teruk ! :(
serious teruk , sbb ade fail. spoil betul lahhhhh. Hai math , kwan aku semua bleh dpat A
asal aku sorang dpt E , ishh ! teruk gila ! .
aku bukannye tak bleh buat , korang twu sbb ape aku dpt fail? Haha
aku buat cara kiraan SALAH -.-
silly mistakes betul lahhhh ! nyesal aku. tuhla jrang buat exercise
itu lah akibatnya , skrg kau rase kan Ana ! padan muka.
urm , da la mak ayah aku tatau g psal result ujian aku nie ! hambekkkk
nk bgitw korang mcam tatau ayah mak aku tuh.. aduhai . terpakse gak la
satgi tak bgitau , payah plak.
semua aku angkut dari A to E . Ish teruk gilerrrr ! arghhhhhh
nyesal tak sdahh , nasi sudah menjadi bubur.
Harap exam mid year nie aku bleh buat sungguh-2 . aku tanak da la berulang lagi !
kau nie ckp banyak je ana , tpi tak buat pe pun..
Ishhh, ya Allah ya Tuhanku, kau tlong lah lembutkan hati mak ayah aku sekira depa dah tw result aku nti , hurmm ! .tak twu lah aku dpt no bape. harap-2 dpat no top 10. jangan lah bwah dari tu , nnti kena potpet-2. aku nk sembahyang Hajat .
harap Allah permudahkan urusan aku nie . Amin


No comments: