:)

Assalamualaikum ! :)
how are you? im fine thank you -.- 
okay cakap sorang-2 mcm orang sewel . biasalah orang tgh exam katakan banyak stress skit .
mcm mna exam? . boleh la . Ada yang senang , sederhana susah , susah ! 
haha , kita lihat result nanti . aku suka exam , tapi aku tak suka result !
sbb time tu aku rasa jantung aku mcam nk terkeluar ! dup dap dup dap .
aku baru exam 3 hari , ;) bahasa melayu? fuhh boleh la , krangan aku buat mcm bdak darjah 1.tauhid? hee , penuh yakin kowt.hadis ? last sekali , tak shakil ! bodosss ! . hambekkk ! cuaiii pdan muka dgn aku !bahasa inggeris ? perghh , tatau nak kata lahh. pendidikan islam? tang sejarah islam tu tatau lah tawakal ala Allah ja la. hurm , hari nie hari guru :D . so takdak stress . continue next week plak , direct 5 days . k 19 may nie cousin aku pnya wedding , sibuk la aku . sorry aku takda idea nk cakap apa . haha k bye ! :D salam . ohyaa ! happy teacher's day ! semoga semua guruku menjadi seorang guru yang berjaya di dunia dan di akhirat , aminn ! murabbi ! :) 
jasamu amat dihargai.





No comments: