Exam ?

Assalamualaikum :) hi handsome and beautiful . Zzzz , nonsense ! .
okay saya dalam mood : EXAM ! -.- . 
korang suka ke exam? . haa aku? boleh la cuma kalau result nnti arghhh ! aku mcm nk koyak-2 kertas tu dan makan. tension tambah-2 dapat B , C , D atau E . huu , lagi 2 hari aku akan menamatkan peperangan aku . Alhamdulillah selama 3 hari berturut-turut nie , termasuk hari nie , aku dapat jawab semua soalan dgn yakin. betul atau salah ? waallahu'alam . act , aku mmg nervous tambah-2 nak dpat results nanti bila bukak sekolah nanti. okay hari ahad haritu , alhamdulillah boleh lah jawab tafsir , feqah dan bahasa arab. huh , dahlah sebelum tu kenduri cousin aku ! mau tak kalut baca buku ! tapi alhamdulillah aku boleh gak jawab even tatau la betul atau tak. semalam quran , nahu sorof dan insyak mutolaah. quran? . cuma tajwid tu aku gelong skit. aku nie lemah tajwid sikit dari dulu lagi bhaii. tapi jawab tu tetap jawab !. Harap-2 betul la. hari nie part yg mendebarkan jantungku ! hari nie , tarikh islam? . bolehlaa. MATHEMATICS ! OHH MY ALLAH . hanya ALLAH saja maha mengetahui isi hati ku bila jawab dia . nk terkeluaq jantungku ! . hurm paper 2 tu ada gak soalan yg susah . tapi aku jawab gak ! mana nk tau cikgu bagi markah . dahla satu soalan 3 markah ! . nyesal tak buat latihan selalu ! .blur tgok abjad & nombor banyak-2. muka aku apalagi kerut la dahi tu ! . mcm org tua ! .huh !............................. paper 1 ? boleh lah. ada gak dpat jawapan. apa-2 pun berdoa dan tawakal kepada ALLAH ja la. tak boleh nak patah balik.




# ok jeolous dgn cousin aku yg baru kahwin tu , dia honeymoon dgn wife dia dkat PULAU LANGKAWI >.< jeolous giler babeh ~ huu , nk ikut ! haha . gedikk ! nanti diorang nak honeymoon di beijing . dahlah haritu honeymoon di KL . arghhhh ! jeolous-2 ! .

No comments: