HB =)

Assalamualaikum , tanak cakap panjang lebar !
hehe , okay masih ingat post aku psal abg akim? . k nie la ex-gf dia , huhu sedih je diorang pisah
kaka sofiea ^^ a.k.a kakak angkat aku. diorang pisah , abg akim bkn twu sbb ape kaka fiea mntak clash , adewla . hanye kite dua jewp yg tawu kan kaka fiea? . adeq tak kan bocor rahsia ! :)
k 2 MAY 2012 . Hari nie lah besday kaka yang comel like korean.
suke bonar dia dgn korea-2 nie dah mcm ulzzang girl plak. Huhu , dia niela akak angkat aku yg pertama. comel kan? geram giler tgok dia.  Kaka , happy besday ne ! semoga kaka panjang umur & dimurahkan rezeki. biler adeq besar nti , kite jumpa di muar k? . love u kaka ! muahh hehe.
# kaka fiea

good news ! tadi aku on9 dan aku ternampakkk 

# rajin plak kau update yew abg? . haha USM? 

baguslah adik tumpang bahagia ~
semoga abg dapat masuk U . itu impian adik , adik mmg nk tgok abg berjaya !
abg jangan lupe adik taw , haha msti dpat ramai adik kt sane an? . abg jgn lupe doa kt adik.
abg aku dapat nurse ? kau ado? . Haha InsyaAllah even nurse ape salahnye ikut jejak abg dia jugak , abg irfan :) . abg dia medical doctor . adik beradik , kerja di hospital. semoga abg dpat masuk ya ! nnti belanja adik ! haha. sakaii


No comments: