Kuiz


Assalamualaikum ! holaaaaaaaa . 
weihh ! tadi aku pegi bertanding kuiz bahasa arab peringkat daerah kota kuala muda di sekolah agama nadhzahh <- tak reti eja sekolah tu. best gak ! whoo boleh tahan soalan dia
ada yang senang , sederhana , susah ! aku? yg senang pn aku tatau la betul ke tidak . 
serious aku blur time aku jawab soalan tu , nseb baik tulis , kalau lisan cmne? amik dalam bahasa arab. sekolah aku menang ke? ohh tidak ! buat malu je antar aku jauh-2 pastu tak menang. aku tatau aku dapat no bape. tapi sekolah aku ada gak menang , tapi bahagian lain . boleh gak la , smua bhasa arab ! hahaha . aku blur + kerut dahi . ustazah aku ckp tak mnang takpe yg penting korang amik dlm bhagian dan dpatkan sijil . bkan aku yg tergedik-2 nk mntak masuk , ustazah amik aku ! padahal aku bknnya pandai sgt pn , boleh la. Urm tade mood la nk tulis panjang-2 . sorry ya !
yeay ! tak lama lagi aku akan totally sweet fifteen . whohh perasan je sweet , hehe ! . org yg pertama wish kat aku , kak adah . padahal lusa besday aku ! dia kte dia dk hostel so dia nk wish awal-2.
thanks kak adah ! i love you ! ;) kbye ! salam


No comments: