Lastly ~

Assalamualaikum =) lama gila tak update blog nih . lap sikit dengan ajax ! fuh fuh fuh 
hahaha nampak sangat kesewelan aku kan? . aku memang sewel
sudah-2 . apa yang aku nak cakapkan nie? kejap-2 fikiran ku tiba-2 kosong ! mcm lagu Najwa Latif tuh . hee , terpengaruh sungguh dgn lagu tu !  . Alhamdulillah , cuti penggal sudah bermula dan saya sangat suka ! boleh tido puas-2 . kerja nak tido ja aku ! hurm bermula cuti penggal bermula jugak kelas tambahan ! gagah jugak la pergi . kang tak pergi kena rotan dgn ustaz Ya . whoo sakit pa !
kesian kat abah aku , penat hantar aku 2 kali sehari. huu, abah . InsyaAllah ana akan balas jasa abah dengan membawa kejayaan :') setelah abah berpenat lelah hantar ana berulang-2 kali. Amin semoga kau memakbulkan doa aku nie Ya Allah , Amin . okay , tadi aku pergi kelas tambahan . geo dan khb . geo aku dah dapat results ! alhamdulillah dapat okay walaupun sikit lagi nak dapat A. alhamdulillah geo aku menaik kalau dulu ujian Mac aku dapat D kini aku dapat * . hehe fikir-2 la sendiri ya ! bukan C lah. syukur sangat-2 . aku tatau la result Math aku . entahla aku dapat berapa? hurm takut jugak kalau-2 dapat D atau E . harap-2 tak la ya Allah ! . khb? alhamdulillah kalau dulu B sekrang * hehe. pendidikan islam , alhamdulillah maintain ! :) 
*bapak gemuk aku ! hahah . gemuk gilaaaaaa ! hahah . mcm apa g .
takpalahh . tahun depan aku diet k? . tahun nie aku nk focus PMR . takde masa nk layan kurus semua tuh . tahun depan nak kurus mcm lidi . boleh ke? . hahah insyaAllah
kenduri time abg sepupuku kahwin . ok muka nampak letih + kerut dahi semua kan? . ha la mau tak penat ! aku ke hulu ke hilir . amik tu amik nie ! . padahal mak aku suruh jadi banker . tapi aku degil nk buh lauk , nk layan pengantin , nk basuh pinggan , nk hidang , nk layan ! kn penat? . haha yg penting semua berjalan dgn lancar. 

No comments: