Thanks :)

Assalamualaikum :) whoop ! whoop !
hehe , apa tu? entahlah. haha weii pening lah nk hafal . banyak sgt !
ya Allah , kau permudahkanlah urusan aku ! AMIN . 
tanak ckap banyak . korang ! tengok nie :')
hehe , siapakah adi shabri ? ahah . that's my brother. haha EHH ! mana ada lahh
dia , kawan abg aku . haha dia pun aku anggap dia mcm abg . 
maseh nah abg adi :) sbb bagi ana semangat ! haha. abg tu pn tak bagi semangat kt ana ! :D
tak sangka aku dia pn org kampung aku , kbur panjang. whaha ! aku tak sangka btul.
tah-2 dia ada apa-2 hubungan keluarga dgn aku . mana nk tau ken? . haha harap-2lahh.
boleh p umah tok wan dia . huhu abg adi , raya nnti ana nk p umah boleh? . haha
abg adi kalau free  , mai la kenduri yg ana jemput tu kat kg. kalau tidak , ana nk merajuk ! haha
dakla melawak ja. kbye salam :D

*abg adi, awat buat muka lagu tu? . mcm teran ja . haha . 

ensem tak adik dia? ;) gatai kau ana ! haha , takla adik dia mcm cita kartun toy story 3 , ANDY tu
whahah cutee ! haha


No comments: