wink2



Assalamualaikum ouls :D 
happy go lucky ya today ! . okay serious jeolous dgn anisa , mimi & atikah !
diorang pergi kem bina ihsan . huu jeolous ! . nak ikut tapi diorang habaq last minute
so mana ready nk prepare barang semua. aku kalau nk packing barang , mesti bawak baju mcm nk duduk sana sebulan ! hehe
amacam addclass hari nie okay? huhu boleh lah. dengar ustazah bushro buat lawak je.
bm? hari nie takde kelas. im so happy ! bukan sebab tanak cikgu datang tapi takut dgn result !
huhu , wei sej tak siap lagi nih ! cover dia mampus den !
hari tanak cakap banyak la. tak larat ! hari nie asyik marah , emo semua ada !
kenapalah tahun nie kan , aku asyik panas baran ja? kesian kat org yg kena
esp , kawan aku sorang nie ! haha bila aku tweet dgn dia , mesti aku akan naik angin
haha , bahaya kn aku? . so be carefull. 
tiba-2 aku rasa mcm nk deactivate smua laman sosial .

#sorry la hathim . aku tak berniat nk marah hg pn ! hg faham-2 ja la perangai aku nih !

No comments: