bersyukur + malu *_*

Assalamualaikum :) hye. rindu ini blog. okay hari nie Kedah sekolah? . biasalah orang utara sekolah awal. Hee :) macam mana sekolah? Alhamdulillah semua berjalan dgn lancar sekali. yang paling aku takut dan tak suka bila menerima results ! what sucks?!. takut bhai ! . tapi Alhamdulillah hari nie semua result takdelah terlalu mehampakan aku. tapi ade yang aku tak puas hati , hurm aku kena usaha lebih !. Allah pn kata kan setakat mana kita usaha , Dia akan bagi setakat tu jugak. Okay aku tak usaha sangat . aku kena pulun lagi ! InsyaAllah . lepas nie aku tak nak main dah , PMR pun hampir menjelma. ya Allah , takut !. tapi aku kena hadapi jugak , InsyaAllah aku boleh membanggakan kedua ibu bapaku. Amin . tapi ape pun aku bersyukur sangat-2 kepada Allah S.W.T kerana telah bagi aku results elok-2 dan bagus-2. buat masa skrg , takde fail . Alhamdulillah aku mmg tak nak fail langsung ! . Syukran jazilan ya Allah :) . Ok tadi aku jadi MC. MC apakah itu? . hehe , pengerusi majlis perhimpunan lah. hee , serious malu , takut ! . first time kata kn pegang mic , huu mcm ape lagi suara aku. mcam kartun pun ade. tapi kawan-2 aku ckp suara aku tak dengar sgt. Oh really? that's nice. suara aku mahal tahu? hahah perasan! . tobat lahom aku nk cakap lepas nie , mybe tak dah kot sbb turn lambat lagi. satu lagi , time dkat lab . ya Allah malunye ! . teacher sebut nama Farhana kan kt kelas aku nama tu ade 3 . tapi yg lain ade nama depan-2 , aku sorang je takde. . biasa cikgu-2 panggil diorang ain , fatin . aku  je farhana  tapi hari nie , teacher g panggil 'Farhana'. aku dgn semangat bangun ! semangat la nk ambil. aduhai , pastu teacher sebut balik "Fatin Farhana" . ape lagi bahan kelakar la buat kawan-2 aku -___- ok2 tak lawak. . sepak kang ! haha. and then teacher sbut lagi "Farhana" aku dgn semangatnye bangun plak dan pergi ke depan melalui lelaki-2 yang "Warak??" tu. haha , suddenly , teacher ckp balik " Ain Farhana" makkk ! malunye aku ! . haha aku pnye semangat bangun dan pergi ambil .hurm , lepas tu aku tak pergi dah. biar teacher panggil sekali dgn nama ayah aku ! serik lah.  . .Allah , tebal muka aku ! huuu , diorang gelak je aku  .  hahak. Hee , okaylah skrg dah nak dkt pkul 11 p.m. so aku nak kena tido. esok nak bangun awal ! . biasalah dah start sekolah , biasa bangun lewat ;P anak dara sape la nie an?  Oklah , aku harap esok lebih baik dari hari nie , Amin . dan harap-2 result aku yang selebihnya lebih elok dari sebelum nie , Amin. Syukran ya Allah . Ana uhibbu Allah :) . Salam

No comments: