Happy Father's day

  
                  
             Hola ! Ehemm , Hehe terlupa plak ! Assalamualaikum . Tak jawab aku cubit ! . Kidding je.
Sorry sangat aku tak update selama berapa hari ni. Sebab bukan aku sibuk tapi aku log in tak tau nak post apa. Kehilangan idea maybe?. Ok , hari nie Hari Bapa kan? . aku dengaq depa cita kata hari bapak tu haram mcm hari ibu *Kedah sat norhh* . Hurm pasal tu Waallahua'lam aku tak berani la nk mempertikaikan isu nie. Better asking Ustaz . Apapun tak salah kan kita nk smbut tapi kita kena niat kerana Allah S.W.T. 
Sepatutnya kita kena sambut bila-2 masa sahaja. nak tiap-2 hari pun boleh. apa pun aku nk ucapkan kepada abahku yang tercinta 'Hj Ishak B Ali' . Semoga panjang umur & dimurahkan rezeki. semoga abah dikurniakan kesihatan , kemewahan dan sebagainya . AMIN :') . aku bersyukur kerana mempunyai seorang ayah. Daripada orang lain yang takda ayah kan?. Thankyou Allah . Aku berbangga mempunyai seorang abah yang gigih , bertanggungjawab , baik ! . walaupun dia penat melayan 'Kerenah' aku tapi dia tabah. Sayang abah ! actually , aku nie sedikit pemalu kalau nk wish-2 . tadi aku wish jugak. Apapun aku tetap akan berdoa kepada Allah semoga abah dan mama panjang umur ! . Amin :') 

No comments: