mine =)





Assalamualaikum :) hye stalker. huh ade ke stalker my blog ? *angkat bahu . okay sebenarnya aku tulis ni dalam keadaan yang tergesa-gesa. Wei nak pergi mana kau ? . nak balik kampung kesayangkan ku la dear my blog. haha mau tak happy ken? . i love my village ! satu-2 nya village aku yg ade di Kubur pnjang. hurm , ok aku tak nak cakap banyak . tapi nak tulis sikit jea. Yeahh semalam kan ? kan ? kan ? kan ? *okay gedik seketika . aku sedang on9 and then someone i knew ,  chatting with me ! ohsemm dah lame aku tak chat dgn dia , dia kwan aku -__- okay-2.  tiba-2 dia kta "awak , saya nk tanya awak sikit boleh?" <- pdahal guna aku hang je pun . then , aku ckp "apa dia? tanya jela" dia cakap " awak suka couple tak , saya nk melamar awak?" . hati aku cakap Allah , mcm nk cepuk-2 je budak nie , ape kejadah tanye soalan cepumas nie ! hahak . mcm awal plak melamar scha , alaa romantik gitu-2 hahak. tapi ape best melamar aku bukan face to face ! ok gedik sat...aku reply balik " awak rasa-2? . ok saya tanya awak dulu , awak dah berapa kali couple" . dia reply " 6 dah " . hati aku ckp , Tudiaa ! kalah aku lagi. ok , aku pn reply la ken "Hmm , awak . selama saya hidup di muka bumi Allah , saya belum pernah couple dan tak suka couple , so saya hrap awak faham la ye? bukan jual mahal." . dia reply "erm , takpelah kita tak boleh paksa kan?" . aku pun ckpla " janganlah sedih , lgipun saya nie belum tentu milik awak dan awak belum tentu jadi milik saya kan? Allah sudah tetapkan jodoh masing-2" dia reply lagi " ok2 , apepun saya tetap suka awak" aduhai , ape yg elok sangat aku nie?. nk kate aku cantik & comel jauh sekali. hurm , entah la. aku kalau org mintak couple , alasan tuh la aku bagi. Alhamdulillah , aku berbangga dgn diri aku * angkat kening mcm ZZ  . tak biasa & tak pernah couple =) . bukan jual mahal la , jual mahal buat pe? nnti ade jugak orang nak beli aku guna duit hantaran , whahaha  . belajar la dulu dear k? . InsyaAllah kalau kita ada jodoh , jodohla kita. wkaka tak boleh blahh ayat aku. tapi dia sama umur dgn aku? . huh so aku kena pertimbangkan lah kalau aku jodoh dgn dia . sbb aku tak suka khwin dgn sama umur , aku takut gaduh ! haha.  merapu siott ! dah-2 belajar dulu k? . sebab tu aku tak suka kawan terlalu rapat dgn aku , nanti msti ada yang jatuh hati dgn aku , pdahal bukan baik pun aku ! whaha perasan je ada org jatuh hati dgn aku . semoga Allah menjodohkan aku dgn orang yang mencintai diriku kerana Allah . bukan semata-2 aku yang mencintai dia ! Fuyoo ayat * ambik tudung saji tutup muka . ahahak , begitulah aku nak . biar orang mencintai kita , kerana si dia akan menjadi pelindung kita . ape yang kita nak , dia sanggup lakukan . walaupun kita tak mencintai dia , akhirnya kita akan tewas jugak akan cair dgn dia jugak sbb dia setia dgn kita ! Tudiiaaa ayat boleh buat novel dah tu. Okay aku merepek banyak sangat nihh !! belajar dulu la , tamau cinta-2 g . biar Allah yg tentukan jodoh aku . Yg penting ohsem atau omel , baik , soleh dan ciri-2 yang aku nak tu . Amin =) Salam


* cantik kah aku? macam muka kartun je , mak aku yg cakap. whaha

No comments: