Abang adi =)

#risau jugak norh abg-2 dia , huaha


#amacam ? nampak mcm serious kt abg & adik dia ? ,
 untunglah ada abg bnyak

                  Assalamualaikum ! *touchscreen* okay . ya Allah dah lama aku tak update kan? Sorry. sibuk sesangat . bukannya apa busy dgn kelas Anjal. Anjal tu ape? . kelas yang di bhagi kepada 3 kelas. Hurm , banyak yang sedih . tapi yang paling sedih , biar aku sorang je yang pendam k? . malas nk beritahu , kang membuatkan ku lagi sedih . semoga arwah akak tina berada dalam kalangan orang-2 yang beriman , Amin !. 

                 Okay , aku nak cerita . semalam waktu aku online facebook . aku terbaca Update abg adi. abg adi tu sape plak? . alahai , nak cerita jugak ke? . dia tu mcm da abg aku dan cousin aku . sbb dia satu kampung dgn aku , and he stay at BLM now. tapi semalam dia kata dia nak pergi Kolej Insaniah dkt alor setar. ya Allah ! syok je aku baca ! . sedih ada gembira pun ada. mau tak sedih , lepas nie tak boleh selalu chatting , message dgn dia lah. dah dia nk study ! mana boleh ganggu . yang kedua , gembira sbb akhirnya dia dpt jadi seorang yg insan. heheh , dia amik course asasi tu. apa pun , goodluck abg adi ! ana doakan abg adi berjaya ! don't forget me :"* . Hihi <-gedik . boleh dia ckp tahun dpan kalau ana amik skolah dkt alor staq pun takpa , amboihh ! boleh-2 , doakanlah ana smoga dpt results yg terbaik !. 

                 Tadi terbaca comment-2 abg kepada abg adi. abg adi nie banyak tau abg ! ada 4 abg , 1 kakak , 1 adik lelaki , 1 adik perempuan . amacam best tak? . kalau aku jadi dia , aku tak ambil dah angkat-2 nih. sbb dah complete ! hehe . tak sangka aku , abg-2 dia nmpak mcm garang sebenarnya baik , hati ada air. huahaha , depa sedih sbb adik depa dah takda , pi belajar kat insaniah . haa tau pun sedih, bila abg adi ada . melawak abis ! hahah . yla , kalau aku pn sedih . abg aku nk p belajar mana-2 even happy tapi kalau orang tu dah duk lama dgn kita , tiba-2 nak pisah . ya Allah sedih kowt ! . apa-2 pun goodluck abg adi ! lpas nie no facebook , no dota , no hon , no handphone & so on . abg adi kena berdikari lepas nie ! tamao sombong narhhh ngan kwan-2, jangan rpt dgn firdaus ja =.= mentang-2lah ada kawan skolah . makan elok-2 , kalau ada pembuli habaq mai ! . mandi bagi basah , tido bagi lena . kalau rindu mama abah , call lah. senang-2 nanti , jgn lupa tgur ana ! mentang-2lah jadi budak U . Haha , okaylah . adios ! rindu nak belajar korea dgn abg adi , hehe . okay salam ~ . take care and good luck ! hope you enjoy at there abg adi :')
# abg sya dan abg adi . 
elok ngat la tu buat muka cm tu . Haha


No comments: