All the best :D




Assalamualaikum :)
Hye ! Dah lama gila aku tak post weihh. Rindu kowt nak update , Hehe
Maafkan aku ye blog ? bukan i tinggalkan you tapi i curang sikit dengan twitter & facebook !
Haha, gedik aku tengok ! , Weihh esok negeri mana tah da start Trial PMR ! PMR ! PMR !
Get it huh? . Guys, do the best ! and good luck ! InsyaAllah we all can get the best ! Amin..
Walaupun orang cakap Trial susah, Pmr betul baru senang . Tapi aku harap result Trial aku kali nie lebih gempak dan result aku tu dapat masuk skolah Kluster ke ape ke. Nak sangat .
Negeri Kedah start 5/8 . OhMyAllah. Takut weihh ! InsyaAllah aku akan buat yang terbaik ! aku percaya aku boleh buat ! dan boleh seperti anak orang lain yang pandai-2 . Mak aku cakap sebenarnya aku nie pandai tapi sifat Malas tu menguasai aku. So aku akan berubah , aku akan buang sifat MALAS aku nie buat sementara waktu ! InsyaAllah. Tak bermakna orang yg bodoh tu bodoh untuk selamanya. Believe it ! .
Okay lepas nie maybe aku jarang post sebab kalut dgn Trial . Sape tak takut ?? Hanya Allah S.W.T hanya Mengetahui. Esok aku akan bertindak ! aku akan jumpa Cikgu Apit even aku sibuk dgn Gempur dan aku akan teacher Azian explain balik bab 6 , 7 , 8 yg aku ketinggalan. Harap dapat jumpa , Amin
Okay Good Luck Batch 97 ! and me too .

No comments: