Hari sukan


               #Seram kan? Haha Credit by : LIN :) malas nak amik banyak-2. satu dah la. hewhew

                Assalamualaikum ! Ehem Ehem Ehem *sakit tekak. hee , akibat panahan hujan tadi. Okay tadi kat sekolah aku berlakunya Hari Sukan Tahunan kali ke ???? *Haktuihh ayat skema . Acara tahun 2012 sama je dgn tahun lepas . Cuma tahun nie , tambah kawad yang best-2 . Hehe , Thumb Up to Krs , Puteri Islam ! i tabik spring la kat you all . Tahun nie tak berapa syok sbb takde abg aku , haha . dulu-2 suka usha dia dkt padang . dia kan rajin berjalan -......- dgn abg adi dan abg aifa . Ohyaah , tadi aku rasa mcm nk demam sbb tadi time kami berkumpul di padang , tiba-2 hujan . takla terlalu lebat dan tak terlalu renyai. Hee , biasa-2 ja . cuma cuaca tak berapa elok lah. tak berapa nk best ! tahun lepas pn camtu . Mcm biasa ada acara larian , atikah dpt no 2 ^_~~ . gembira kowt kawan-2ku banyak menang ! . hehe , tadi kak adah ngan kak fiqah maii ! yeahh rindu depa sgt-2. balik dari smkay sanggup turun bedong tgok sukan skolah :)

             Aku masuk apa-2 acara tak ? muka aku nak masuk ? Huh takdak pasai narh. Buat rumah pasukan aku kalah lagi adala. aku apa lagi tercangak la duk dalam khemah . Hehe , best apa . tapi yg aku hairan tu , aku tak main pun . awat aku yg rasa penat?? . pelik-2 ! . aku duk dlm khemah tu apa lagi , suka berangan sorang-2 ! . tiba-2 kan aku ternampak kereta yang amat aku kenali ! Whose that??.... tapi memandangkan aku tak nampak no plat dia so aku buat endah tak endah je . kan jauh , mana nak nampak . yang nampak kereta dia colour yang aku knal sgt-2 , parking kt tepi padang ! . bila aku balik skolah , sbb dah masuk Azan Asar . baru aku tgok no plat dia . ya Allah !!! no plat kereta abg aku !! ehh silap kereta ayah dia a.k.a ayah aku gak kan?? . Haha . 


            Dia ade ke?? , tak nampak dia pun kt padang. aku tertanya-2 . baru aku sedar maybe dia duk di bwah pokok besar dgn geng-2 form 6 kowt ! ya Allah , aku duk jalan dgn dayah nk balik ke skolah aku tak nampak? Shit betul . Okay aku tak suka usha lelaki yang terlalu ramai ! . Tah dia perasan aku ke tak hah? . Alahaiii. abg awat tak habaq awal-2 kat adik kata nak mai?? . Elehh , nk hbaq apa ? aku pn tak contact dgn dia lama dah . laa , kan dia ada 2 adik dia kt skolah aku , so dia nk tgok la kan? . Hurm , aku tgok dia pakai baju purple . Dia dah kembali handsome ! rambut tak panjang mcm dulu :)) . i like that ! 
                    

             Aku hampir tak percaya kowt dia nk dtang skolah semata-mata nak tgok sukan?? . dia dah pandai drive kereta sendiri , hewhew. time nak pergi masjid , nk solat . aku dan usha lagi dlm masjid , tgok abg aku dan geng-2 form 6 lintas jalan nk ke masjid. Haha dlm masjid tuhh ! . aku tgok dia dari jauh je la kan? Urm. time dia lintas tu aku rasa mcm nk lari kat dia dan Hug Hug dia je !! im so happy . tapi aku masih waras ! giler ke apa aku nk peluk bukan muhrim , syangnya dia bukan abg kandung aku :'// . kalaulah dia abg ku sendiri , dahlama aku peluk dia ! haha . Comel kowt ! , hee rindu abg sgt-2 ! . tapi apa yg adik mmpu buat , hanya perhati abg dari jauh je . dari masjid , padang , sekolah ! hurm . adik bknnye jenis pandai bertegur sapa dgn lelaki-2 dgn secara dekat ! i not like that . InsyaAllah besar nanti adik akan tegur abg :) . 

          Maafkan adik , adik dah lama tak contact abg , bukan nak melarikan diri . tapi hanya nk korbankan demi PMR . masa depan adik .. InsyaAllah adik akan tunjukkan abg slip result adik CEMERLANG ! InsyaAllah. abg doakan la ye . ingat nak contact abg hari nie , tapi tak jadila rasanya . sbb takut abg marah adik ! urm . Kla mcm dia boleh baca kan luahan hati aku? . oklah takde ape dah :) sorry . salam. #sorry tak snap picture sbb camera jatuh ! arghhhh ! bebal . abah ckp dari repair baik beli lain kan? Tapi bila abah nk beli ?? #wishing . Haha lin kau nk kena ! suka hati amik capture snyap-2. bhaya arhhh kau nie ! takut aku . lain kali aku akan carefull lahh.

              

No comments: