Selamat Hari Raya !

                               Assalamualaikum ! *lambai tangan* . Haha tiru kak gaya fyka plaklambai tangan gitu-gitu. Oh ya ! sorry sangat k ? aku terlalu sibuk dgn trial PMR hinggakan blog aku yang comel molek nie usang *Uhukuhuk,perasannyeee*...Okay, ape nak buat sekarang ? korang sihat tak ? mesti rindukan aku ea ? Heuw ade ke yang rindukan aku nie ? janganlah perasan ana oit. Haha ,sekali sekala kan?balik raya nie mesti kena study jugak lahh . Haha , takpe lah .                        

                           Tadi dekat sekolah, ade buat Majlis Khatam Al-Quran. Bolehla, tapi tahun lepas nampak best lagi. Ade majlis Raya ! haha dapat duit raya weihh ! , Bersyukur lah walaupun dpt Rm2 seorang. Aku tak sangka kawan-2 aku ade bakat terpendam . Haha , Rabbani,Nasrun,Malik,Syariehan,Amirul,Wan Nuramnie, Aliya, Jannah reti nyanyi . Haha , boleh la sedap jugak. tapi laki , fham-2 je lahh kan. Haha Hari nie lah last sekolah ! Whooopyy Horayyy ! hahaha . Hurm,Aku sedih gakla tahun nie tak dapat raya dgn kucing-2 aku . Harap semua dpt makan dgn kenyang dan tidur dgn lena. aku harap smua kucing aku suka dgn kebebasan di dunia luar ;'/ . ana rindu sgt kt chomel,cha,simba,tuti, tina,tini,shira,tuah,amy,alia,teh :'( harap satu hari nnti kita jumpa di syurga, Amin               

                       Ehh korang, hari nie dah 27 Ramadhan dan 1 Syawal akan menjelma . Sobsob sedih kan ? Bulan ramadhan dah nak berakhir, entah tahun depan ade ke tak ye ?. Rindu nak berbuka, rindu nak sahur , rindu nak solat terawih, rindu nak tadarus, rindu itu rindu ini. Serious weih :'/ Bermakna tau ramadhan kali ni.Korang baju berapa pasang ? aku 2 pasang je . Malas nak banyak-2 . Takde lah excited nak raya tahun nie, tapi boleh lah , sbb tahun nie kan PMR .InsyaAllah, aku & family beraya di kampung sebelah abah . Sebelah mama tak tidur kowt.Nanti nak raya umah tok wan abg adi lahh ! , hehe dia call aku semalam . Tah ape-2 , suara dia clear gila..Tak macam abg sorang tu, ckap mcm dalam selimut tahu ! .Aku tak malu pun ckp mcm biasa je. takde gedik , gelak nyaring mcm pontianak ! haha . ckp serious, abg adi tipu aku kata yg call aku nie adik dia ! ceytt.. Aku dah anggap abg adi mcm keluarga aku sendiri, lgipun kampung kami sekali.  Okay, aku berhenti dulu k ? SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI                                                         MAAF ZAHIR & BATIN

#khas untuk semua ! :) sorry tak lawa. buat sendiri , well budak 5 tahun mmg cmnie
malas nk edit guna adobe .

No comments: