Akhirnya ku kembali !


Ehem, test 1 2 3 .. Assalamualaikum semua warganegara blogger ! lulz. Ehh sihat tak ? Korang mesti rindu aku kan ? Helo ! #Menyampah aku dengar tauu ! Kita bukan mendengar tapi melihat. Ehh apa yang aku merepek nie ? Entry yg pertama pun dah merepek apa lagi kalau masuk entry yang ke 2 3 4 5  lagi merepek last sekali makan kerepek !. Okay aku bergurau je, hehe. Well, i'm miss so much this blog ! sorry my dear. How dare me ? leaving you with quietly. But you know that i've a new crush and it's starts with capital T. Hehe Twitter !, sorry my dear.. but i'm promise that i will take care this blog until my death. Apa aku nak cakap ea ? Tadi banyak idea bila dah menaip lupa pulak. Raya macam mana ? ehh dah 20 syawal baru nak tergedik-gedik tanya ! Sepak kanggg !. Hehe, maaf-maaf. Al-maklum sibuk la sejak naik form 3 nie. Itu nak buat ini nak buat. Raya ? bolehlah mcm biasa lah. still dpt duit even dah besar mcm gajah. Hoho i love it ! yang paling aku dpt banyak dari mama abah , along and angah ! thankyouu :* . How about my trial ? OhhmyAllah don't asking me please ! . Sekurangnye result tu dpt memberi aku pengajaran untuk sedar last minute. Alhamdulillah walaupun A tu skit , tapi yg lain elok boleh la cukup cukup makan. tapi kena usaha lebih banyak lagi terutama Mathematics, Science dan semua subject lahh. Korang tahu tak ? minggu nie aku tak akan berehat langsung *k tipu. taklah, tak cuti duduk rumah goyang kaki, sbb minggu nie ada kem mathematics dan sekolah ganti. Haish, minggu nie lah nak gantinye.. malas lah nak basuh baju awal-2 . K aku memang pemalas ! lalala ~ . Alhamdulillah tadi aku dah pergi kem Mathematics untuk hari pertama dan aku dpt faham apa yg cikgu azman dan cikgu apit ajar . Terima kasih ! semoga ilmu yg aku dpt hari nie akan aku amalkan sehingga ke anak cucu cicik ,Aminn.  Geram tauu tak bila aku tgok org pegang camera besar gedabak tu. alaa, yg besar tuu. Haa DSLR ! okayy, bukan aku tak mampu beli. *Cehh ingat kaya la tu. Sederhana je aku, aku dah try mintak dkt mak aku . Korang tau mak aku ckp apa ? bagi dpt 9A dulu , haritu jugak kita pi beli. Ohh, betul ke ? Oleh itu aku kena dpt 9A untuk mendapatkan DSLR. aku yakin, walaupun masa dah suntuk ! aku yakin aku akan dpt 9A walaupun Trial aku dpat paras hidung je. Gagal bukan untuk selamanya kan ? budak bodoh piang pun boleh dpt 9A , apa lagi aku nie kan ? budak yg genius. Bukan nk puji tapi nak bangga skit. Haha astaghfirullahhh ! riak pulak aku nie ! . Melawak je la. InsyaAllah aku akan berusaha dpt 9A . Masa dah suntuk farhana oiiiittttt ! bila nak sedar nie ya Allah ??! . Kalau lah aku dpt 9A , aku akan mintak along : Iphone4s . Angah :Tablet/Ipad2 . Mama Abah: DSLR . Tapi aku kena dpt 9A dulu lah baru boleh mintak. Mesti org kata , apalah aku tak boleh dpt semua tu. Tak, sbb nye mak aku dah ajar . selagi tak dpt benda yg dia nak, selagi tu dia tak kan beli. Justeru itu, aku kena berusaha dari sekarang.  InsyaAllah . Pray for me and wish me goodluck ! Thankyou. Semoga Allah merahmati kan korang ^___^ Aminn. ... SALAM aku kena berangkat dulu !

No comments: