Gempur kali ke-2 ??


Comel tak ? Comel tak ? Macam saya kan . K please muntah hijau sekarang !..Ehh, Assalamualaikum ya siddiqi wa siddiqati. Ehh ? betul ke ? Hehe apa-2 je lah ea ? , Sejak kebelakangan nie, kemalasan semakin melanda tahu tak ? Ya Allah aku dah la nak PMR , duk malas. Syaitan laknatullah lah nie menghasut aku ! Semoga aku kemalasan aku nie akan lenyap , Amin. Aku nak cerita ape ea ? , Haha buat lupa pulak. Ohh ye ! Minggu depan , sekolah aku ada GEMPUR II . Mesti sekolah korang dah buat kan ? ye , tu untung nye sekolah kami , sbb tak stress sgt . Exam pun lambat-2 . Tak lama dah, so aku kena buktikan . Cikgu-2 nak tengok aku meningkat dlm pelajaran ,InsyaAllah aku akan cuba. Doakan aku ye ? Salam

No comments: