Happy + Sad Moments

Assalamualaikum :) O.M.G ! O.M.G ! Oh My Gucci ! Hahaha pinjam ayat Mazlee OME kejap ye ?. Weih nampak tak aku tengah rajin nk update ? Tak nampak hampa buta ,Puihh :P . Haha . Oh ye ? tujuan saya menulis blog ini adalah untuk mengumumkan bahawa hari ini saya telah menamatkan pengajian saya daripada Cikgu Azman :'( Huwaa agak sedih di situ ! Cikgu Azman and Cikgu Apit are the best sir in subject of Mathematics ! Selama beberapa minggu aku belajar math dari cikgu azman, alhamdulillah aku ada improvement sdikit ! Alhamdulillah.... Kalau dulu aku tak tahu nk buat mcm mana kertas 2 , dah selalu K.O , tak tahu formula , semua .. Kini aku dah tahu semua, dan aku hanya perlu praktis dari semasa ke semasa ! InsyaAllah ! , hari nie last aku tution dgn cikgu Azman.. Sbb isteri dia, nama ape ye ? tak sempat nk amik tahu , isteri dia kena pindah ke Ipoh minggu depan atas faktor pekerjaan. That means, next week cikgu Azman tinggal solo seketika,haha. Ayah aku ckp sampai hari nie jela sbbnye minggu depan msti cikgu tak terurus errr maksud aku kan isteri dia takde , rasa mcm payah la dia nak buat air ke hape. Nanti cikgu Azman pun akan pindah ke Ipoh , dia ckp dia tgh buat permohonan untuk tukar , Waa :'/// sedihh ! , Kenapa ramai sgt nk pindah Ipoh ? taulah tu tempat lombong bijih timah :PPP. Act, aku boleh jumpa lagi dgn cikgu Azman, dia kan cikgu sekolah aku . cuma dia ajar bdak form 5 , cikgu apit ajar bdak form 1 ,2,3.. Hebat tak aku ? belajar dgn cikgu Form 5 ? haha bangga pulak kau ye ? Taklah, setengah pelajar tak berapa faham  ajaran cikgu Azman sbb maybe dia ajar cara high level skit , tapi Alhamdulillah aku faham dgn ajaran dia ! Mulai skrg, aku dah tahu sikit pasal Math. tak perlu lagi terkapai-2 sorang sorang ! cikgu Azman ckp kalau tak boleh, mai jumpa dia atau cikgu Apit. InsyaAllah cikgu ! Terima kasih sbb ajar saya Math ! Jasa cikgu tidak saya lupakan sampai bila-2 ! :D . 

MEMPERKENALKANNNNNN ! ! ! ! ! !

*cikgu azman, sportingg weih ! tapi kdg-2 kalau dia mengamuk, takut ! Dah kahwin ye ? tamau kacau kang isteri dia baling microwave dkt korang ! Haha dan cikgu azman jugak merupakan cikgu kawad aku time aku form 2. Gambar ini aku amik dari adik junior aku , Iaz .

And now, i want to change my topic ! Ehem Ehem . Hehe , ptg tadi aku ada call Wani , aku call dia dalam pkul 6.30 ptg . Aku nak beritahu dia suruh sampaikan dkt Husaini pasal blablabla. Hari nie dan esok kawan-2 aku yang 12 orang nie kena pergi seminar dkt Gurun . Bukan Gurun Sahara yg geografi tu ea ? nie Gurun, Kedah marii ! haha .Seminar tu mcm tips-2 lah anjuran Petronas ! Okkk sentap aku tak dpt ! Seminar tu buat dkt smk Gurun. Wani ckp sekolah tu besar ? aku tak biasa sgt lalu Gurun tapi pernah la tgok. Wani kata sekolah tu besaqqqqq dan bestt . Besaqq tu maknanye Besar ! hekhokk. Tapi aku tak dpt pergi sana, cikgu tak pilih aku :'/ ! tapi ada hikmahnya, aku dpt pergi tution dkt umah cikgu Azman. Tgok setiap berlaku msti ada hikmah kan ???. Wani cerita dkt aku yang diorang 12 org iaitu
Rabbani,Zul,Arif,Bushran,Husaini,Azmeer,Wani,Dayah,Naimatul,Nazihah, dan Atikah pergi sana naik van merah yang pernah aku naik tu, aloo kesiannye ! ahaha. Mula-2 tu, naimatul,wani dan dayah naik kereta cikgu Zarina ,yang lain-2 tuh naik van . Kesian atikah dgn nazihah kan ? hehe. Balik tu wani dan dayah je naik van , yang nazihah, atikah & naimatul naik kereta cikgu zarina. Weih mana aci naimatul ? tadi dah naik kereta cikgu ,balik pun sama ! GRR ! hahaha . Wani cerita, msa tu budak laki dah duk siap-2 dalam van cuma dia dgn dayah je belum naik. Time wani nak naik tu, dia terlanggar KABOOOM ! ! . Haha terlanggar bumbung van , semestinya sakitlahh ! . Hahaha, korang tahu ape budak laki kata ? . Hahaha , Zul ckp "Ubat mana ? Ubat mana ? mai nak urut ! HAHAHAHA serious weihhh aku dngar wani cerita pun dah pecah perut aku gelak , ape lagi kalau aku dengar sendiri ? Hahaha. dan Rabbani pulak kata "Aduhh , sakitnya !" diorang semua gelak , weih korang tahu tak budak laki kelas aku nie kan WARAK , tapi diorang tunjuk diri diorang, sebenarnya tak Warak pun ! semua sama naik ! gelakk . Hahaha . yg alim-2 pun seperti Bushran :P tumpang sekaki gak gelakk ! haha . Semua berlakon je tu, aku tahu diorang nie bkn warak pn, sbb diorang kalau perempuan tak ramai , diorang hingar. kalau perempuan ramai, diam je nampak warak. Sebenarnya,diorang malu sikit dgn perempuan, elehh ! . Serious kelakar aku dngar cerita wani. Ada lagi cerita yang aku tak tahan nak dngar , HAHA ! kan ada roadblock JPJ di mana entah, adalah mak nyonya cina nie, rambut merah semua naik basikal. Zul ckp "Yg nie, JPJ tak nak block dia plak, dahla rambut merah, tak tutup aurat, seluar ketat ! " Ya Rabbi ! Hahahah boleh Zul ckp mcm tu ??.. Haha wani ckp dlm perjalanan diorang tu penuh dgn gelak tawa ! diorang kalau bab-2 tu mmg laju, suka sakat ! kalau bab-2 agama, pelajaran dlm kelas , diam jeee. Elehhh ! . Perangai diorang lain dlm kelas , dkt luar pun lain. Haha 


*Tak nampak ? hehe.

1-Nazihah
2-Wani
3-Dayah
4-Atikah
5- Naimatul

Anda mahu calon ? Hubungi saya di talian 0123456789,Haha


Hahaha asyraf dgn Nazrul tak terlibat ye ! Arrow di merahkan je yg pergi !
Cuma Azmeer dan Arif je takde pic diorang, tak larat nak cari.
Muka diorang lebih kurang je mcm budak-2 nih !
Haha

*aku tak kan lupakan korang kawan-2 aku, even korang alim warak sekalipun
aku tahu korang nie bkn warak pn :P cuma malu je
Aku dah anggap korang semua mcm family,kakak,abang,adik aku sendiri


Oklahh kesian korang kena baca panjang-2 kan ? Hehek , aku rasa post nie yang terpanjang ketika ini !
Okay salam ~ Sayonara :D




No comments: