Hati...



Assalamualaikum ! Okay PMR tinggal lagi 6 hari lagi, Ok cuak  !
Doakan saya ye semoga saya dpt menjawab peperiksaan dgn tenang & yakin ? :) Thankyou.
Kau permudahkanlah segala urusan-Ku ,ya Allah dan tambahkanlah ilmu kpdku


:: Kita jiwang kejap ye? ::

Assalamualaikum buat #Awakyangberbajubiru :) Awak kenapa suka sangat perhati saya ? adakah saya pernah melakukan kesalahan terhadap awak atau ada maksud di sebalik ini ?.... dah lama saya perhati awak, dan bila saya jalan di depan awak atau belakang awak, awak mcm toleh ke belakang.....adakah saya mimpi atau perasaan saya saja ? , saya ingat lagi time saya jadi protokol di perhimpunan, lalu saya panggil awak untuk baca ikrar, tiba-2 awak tak boleh ingat dan baca dgn lancar ?? saya sangat yakin yang awak dah cekap baca ikrar sbb awak dah lama jadi pengawas..adakah awak lupa setelah tengok saya ? sedangkan perhimpunan minggu ini, pengawas yang lain kendalikan majlis itu awak dpat baca ikrar dgn penuh lancar sekali ? kenapa ? . Waktu lain ialah, bila saya nak pergi ke bilik guru,saya nampak awak & kawan-2 lain jalan, dan bila awak tengok saya jalan menuju ke bilik guru, kenapa awak berhenti dan perhati saya ? padahal kawan awak yang lain dah naik tangga. Kenapa ? saya ingat juga time ada jamuan pengawas, saya duduk depan tengok akak ummu ,tiba-2 saya dengar mcm orang ckp sesuatu dkt belakang saya , bila saya toleh ke belakang , awak dgn penuh budi bahasanya ckp "Err, tolong alihkan benda tu kejap" awak buat saya terkesima tahu tak ? terkelu lidah saya nk ckp dgn awak, sbb saya tak pernah ckp dgn awak, dengar suara awak.saya tahu awak taktahu nak panggil saya ape ? sbb kita tak pernah berbual. biasanya lelaki lain akan panggil dgn biadap tak pun "Aku,Hang" tapi awak panggil saya dgn sopan sekali, saya rasa mcm heaven tahu,,Saya tak pernah awak ckp dgn budak perempuan dan bergurau dgn perempuan...itu salah satu saya tertarik dgn awak, dulu saya tidak kisah pun awak, tiba-2 je ?...Dan masa nak balik juga saya dgn kawan-2 lain tolong ustazah kemaskan bilik media, dan tiba-2 awak yg solat dari masjid masuk ke dalam bilik tu, awak pandang saya ? , dan hari isnin baru nie, saya jalan sebelah awak, dan saya tahu awak perhati saya jalan. Biasanya, kalau awak jumpa perempuan awak terus jalan depan tanpa tengok kiri kanan . Itu membuatkan saya tertanya-2 ? , dan hari ini saya jalan depan awak. saya tak dpat perhati adakah awak tengok saya ataupun tidak ? sbb saya tak nak awak anggap saya nie perempuan yang gedik dan sebagainya. Saya taktahu apa perasaan awak terhadap saya ? mungkin awak akan cakap saya nie seorang yang kuat perasan, tapi saya tak nak menaruhkan harapan tinggi. cuma saya berdoa kepada Allah,sekiranya awak adalah Jodoh saya , maka awak dan saya akan bersama. Kalau takde, takpelah saya tak kisah :) saya hanya mampu doa yang terbaik ! sbb tahun depan saya akan pindah dari sekolah, dan saya tahu awak akan stay dkt sekolah tu. Tapi ape pun,saya akan belajar dulu hingga saya berjaya, jika saya ada jodoh dgn awak , InsyaAllah Allah akan mempertemukan kita even kita duduk jauh sekali pun . 


Okay aku gatal ! haha , aku tak boleh nak pendam sorang-2.

No comments: