Raya again !


Assalamualaikum :)
Selamat Hari Raya Aidiladha buat semua umat Islam walau dimana anda jua berada ! :).. Semoga Allah memberkati kita pada bulan zulhijjah ini ya !. Dengan kesempatan ini saya mahu menyusun 10 jari tangan dan 10 jari kaki , Ehh ade ke ? haha. Saya ingin memohon maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki andai saya pernah membuat kesilapan atau terlanjur kata ! #skema . Jangan makan banyak sgt ye ? nanti korang pening lalat pulak ?. Lagi satu nanti badan naik pulak mcm aku . Hahaha, perasan pun :[ . Mcm mana mau diet nih ? makanan lazat-2 terhidang di depan mata ! , mau tak rembat .Hehe hari nie along aku balik ! yeay ! lompat seperti katak skrg ! , ahaha. tapi angah raya dkt penang ! ohh yeah , maybe dia rindu dkt wife dia, al maklum lah dia kan kerja di sabahan, wife dia dkt penang.

Alright ! i want to relax for a while !
Allahuakbar ! Allahuakbar !
Sedih lembu kena korban :'/ aku tak sanggup makan. ehehe

No comments: