Malang sungguh ~


Assalamualaikum ouls , rindu blog aku ! hehe . Dah lama jugak aku tak update, hee kaki berjalan la aku skrg nie. so takde masa nak update. Esok kena pergi penang lagi >.< . penat lah hari-2 lalu highway, naik muak aku ! amboihh kalau tak berjalan, aku hentak kaki . bila dah boleh berjalan, mula nk muak-2 bagai naik angin. Ehh aku malas nak update panjang-2 ,sbb aku penat baru balik dari kampung ada kenduri. Blog kawan aku pun tak siap lagi nih, sorry ya mimi ? , nanti aku edit elok-2 balik. Apo kono dgn tgn aku tuh ? , haha sebenarnya aku letak ubat gigi, huahaha tah la hari nie aku kurang bernasib baik, excident mcm-2 tadi. Tadi aku nak tengok nasi , aku malas nk pasang lampu dkt dapur rumah nenek aku tuh, aku tersentuh wap air yg keluar dkt periuk nasi yg sdg masak tuh, mak sakit lah ! , pedih kowt. Haha , cuai sungguh aku nih !. Okay la malas mau tulis panjang-2 , okay bye salam ~ jumpa episod yg akan dtg ! , Go ! Harimau Malaya !

No comments: