Segmen :: Segmen Tanya Dan Jawab by YA

Assalamualaikum, ouls ! :) Aku dah join segmen "TANYA DAN JAWAB BY YA". Memang best soalan-2 dia :) , rasa excited nak join. Jom lah join !, Miss Ya nie sangat baik tau. Just follow it dan ikut step-2 dan syarat-2 dia ye ! ,  Join tau jangan tak join, tarikh dah nak tutup. => Klik Sini

1.Your Girl Bestfriend : Shazwani dan Syamimi, tak tahu sbb apa semua bermula dgn huruf "S". Dah takdir rasanya, mereka sangat lah baik. Semua cerita saya kongsikan :)
2. Your Boy Bestfriend : Rabbani, Asyraf dan Hathim. Diorang banyak tolong saya, diorang kawan baik saya di dunia dan di akhirat, inshaaAllah
3. Your Nickname : Ana, sebab nama saya Farhana. hee, lagipun ana nama yg sedap bukan ?
4. Your Favourite Food : Pizza, pantang betul nampak Pizza dan makanan yg halal dan bersih.
5. Your Favourite Drink : Milo Ais, menu yang sangat wajib apabila singgah di restoran
6. Do You Have Mental Problems : Setakat ini belum lagi, alhamdulillah :) 
7. Something You Can't Live Without :Elektrik dan Air , hehe
8. Last Person You Called : My brother, angah najib
9. Your Birthday : Tarikh yang ibu saya melahirkan saya 8 May 1997
10. Someone You Love : Caring
11. Someone You Hate : Hipokrit 
12. Last Text Said : "Nak masuk tidur dulu , tak nak tidur ke ? nanti mata jadi panda"
13. Your Super Bestfriend : My mom and dad
14. Do You Believe In God? : Mestilah, kalau kita tak percaya akan rosaklah iman kita dan akidah.
15. Would You Take You Ex Back? : Tidak, sebab saya tidak pernah couple langsung.
16. Someone You Miss : My cats, Chomel,Chicha,Tina,Tini,Simba,Tuti,Puteh,Shira,Amy,Alia,Tuah
17. Last Person That Made You Laugh *sertakan tarikh kalau boleh* : Semalam di tution, sir buat lawak dalam kelas spoken english, boleh pecah perut (06/12/2012)
18. Your Favourite Song : Untuk dia (Sleeq ft Najwa), Payphone (Maroon 5),
19. Is 2012 Are The Best Year Of Your Life : Tak tahu nak explain, sbb tahun nie saya ambil PMR dan berdebar menunggu keputusan PMR , harap saya dapat terbaik dan 9A ! Amin.
20. Do You Like Malay Food : Of course, Makanan melayu harus diutamakan !
21. How Old Are You : sweet fifteen, next year i'll be a senior -.-
22. Do You Regret Anything From Your Past ? : Kalau la saya tak pergi kelas tambahan masa 6/7/2012 , mesti mak ayah aku tak dpt buang semua kucing-2 saya. Sedih :'(
23. Where Do You Want To Honeymoon ? : Paris or Istanbul aku datang, hehe
24. Do You Believe In True Love : Err, i don't think about it. Maybe yes or maybe no
25. What Is Your Attitude : Sangatlah cepat naik angin kalau benda yg merimaskan, so beware !
26. Are You Scared Of GHOST? : Tak tahu lah, sbb saya tak pernah jumpa lagi dan saya tak nak berjumpa dgn makhluk hodoh tu, minta dijauhkan ! Hanya Allah yang perlu kita takuti
27. What Is Your Status ? (Single / Taken / Married / Divorced / What ? ) : I'm Single 100% ! :D
28. Have You Ever Broke Someone's Heart? : Tak pasti, takde kot
29. Who Is Your Favourite Singer ? : Of course , One Direction !
30. What is your favourite colour ? : Pink and black, i love it 

No comments: