Baby angah !



Hey ! :) rindu sangat dkt blog aku ni dan korang semua. sorry ye, aku sangat lah busy. sekarang pun kena hafal macam-macam. Tak terlambat rasanya, salam maulidur rasul untuk semua. I love Rasulullah. nak tahu tak ?, kak ngah aku dah selamat bersalin baby boy semalam pukul 11 pagi macam tu secara operation. hehe, boy lagi. nanti anak angah aku boleh la kawan dgn faqih, anak along. hehehe, so awesome. tapi angah aku tak beri nama lagi. 3.9 kg kot , huuh berat. aku tak dapat pergi tengok sbb semalam sekolah. ibu dan ayah aku pergi la dkt hospital pinang, sanggup tak ambil RM100. haha, hari ahad ni pergi ambil la. tapi nak tengok baby angah aku tak boleh, sbb baby tak cukup matang lah, nafas laju. kena masuk ICU, harap baby angah okay,amin. tapi aku ada curi-curi gambar baby angah aku dkt facebook kawan kak ngah aku, hehe maaf ye kak nurse. sbb kawan kak ngah aku tu nurse, dia boleh masuk lah. nak je aku pinjam baju nurse kak ngah aku tuh, masuk dlm bilik ICU. Alhamdulillah baby dan kak ngah selamat. Semoga baby cepat sembuh ! maksu nak pergi tengok baby nanti :* ~~ tadi angah datang singgah rumah. okay dah kekeringan idea, aku mengundurkan diri dulu, assalamualaikum :)

No comments: