Berubah sudah ~ ^_^



Hola ! haha perasan dop aku tukar lagu ? dulu lagu memo-yuna. sekarang lagu sedetik lebih-anuar zain. i don't know why i'm falling love with it. kalau hayati betul-betul lagu tu, wuhhuuu boleh meleleh. ktipu, bagi orang yang bercinta je aku rasa. aku tak pernah bercinta, tunggulah lepas universiti nanti. jodoh aku akan datang lah, cuma kena usaha je. huaha, usaha lambat lagi bab jodoh-jodoh ni, sebab pelajaran lebih penting bagi aku, berjaya di dunia dan di akhirat. jodoh tu Allah dah tetapkan sejak berumur 4 bulan lagi.  jangan risau lah, inshaaAllah ada. perasaan minat tu tak boleh nak lari :P , aku pun ada minat seseorang tapi tak adalah gila bayang. boleh lagi belajar semua. hahah, dahla merepek dah aku ni. See you again ~ assalamualaikum

No comments: