Kelas !

Sobahan nur, haha arab pulak ye. ingat lagi tak hari ni aku jadi pengerusi majlis perhimpunan sekolah aku ?. tak ingat ? lempang kang. acece sbb tu pun nak lempang orang kan ?. alhamdulillah =) aku dapat melunaskan tanggungjawab aku dgn sempurna hari ni. first cakap tu mmg nervous, tapi lama-lama hilang. 
korang nk tahu tak ?, time aku panggil kawan kelas aku , bushran untuk bacakan doa. boleh pulak dia terlupa doa ? tak ke pelik ? dia selalu boleh. entah kenapa hari ni dia macam terlupa, maybe dia tengok aku.dia terlupa,haha. aku buat masam je. 

hurm, hari ni kelas tingkatan 4 berombak, bukan ombak rindu tau. siapa yang kelas atas turun bawah, dan kelas bawah naik atas. alhamdulillah aku still kelas tu :) , bersyukur kpd Allah. cuma kesian dkt kawan aku, ramai gak yang kena naik tingkat atas , sekolah aku ada dua kelas je. aku kelas first, kesian dkt mimi, ain farhana, fahira, yati, aishah, nadiah, hanis,hathim dan alif. sebelum ni , elok-elok kelas first, turun pulak. dah la ambil perdagangan , akaun tak ambil. ish , kesian aku tengok. semoga diorang dapat buktikan yang diorang mampu buat perubahan ! Amin :). 

Aku tak nak cakap panjang, tak larat. tadi cikgu baru, cikgu azley ajar add math, faham.  macam senang pulak add math :D , hehe. dia tanya aku macam-macam, agaknya dia tau yang cikgu azman pernah ajar aku dulu. Okay, aku chauw dulu, tata ~ Assaalamualaikum

No comments: