Tersilap beli.




arghh geramnya ! macam nak hentuk kepala dkt dinding sekarang jugak ! nak tahu sbb apa ??. tadi lepas balik sekolah,ajak ayah aku pergi kedai buku yg sangat popular di sp, hasani. tujuan aku adalah nak beli buku rujukan spm dan latihan akaun sbb cikgu nak guna hari khamis ni. lepas aku dah pilih buku rujukan, aku pergi tempat latihan spm. terus aku rembat buku latihan akaun, aku dengan confirmnya "betul la nie, tapi cikgu punya colour mcm kuning2, kenapa purple ? maybe kulit baru kot" so aku main ambil je, tanpa TENGOK TINGKATAN BERAPA !!!. hahahah, tak terdetik langsung nak tengok tingkatan. lepas bayar semua, naik la kereta time tu baru nak tengok balik buku-buku yang aku beli, aku tengok balik buku latihan aku , hampeh ! form 5 punya. alamakk, aku form 4 la ! aduhh . dah la aku beli 2 pulak tuh, satu lagi kawan aku order, shazwani. masa tu dah nak sampai rumah -______- , tak boleh nak patah balik. jauh kot, kesian ayah aku. dah la baru balik dari kampung. sayangnya, nasib baik ada discount, tapi tu pun rugi la . tah tahun depan guna yg lain. shazwani ckp nanti dia try tukar balik , dan beli yang form 4 punya. harap dapat tukar lah, aku dah simpan resit buku tu. malangnya, haha padan muka kan ? tuhla siapa suruh tak tengok ! lain kali tengok dulu. yang buku rujukan aku tengok pulak spm ke pmr ? =,= zzz. k la nak out dulu, ni pun curi-curi update, sbb esok tuition dah. bye, assalamualaikum. nak tidur dulu, esok sekolah ! sorry ye buat masa skrg tak boleh nak follow korang balik dan reply comment dan terjah blog korang ! harap maklum. inshaaAllah saya akan curi masa untuk terjah blog korang ! =D see u again~

4 comments:

ChEnTA LiEYza said...

hehhee...sabar jer lah... dh salah beli nk wat cm ne..hope boleh tuka lah yer...if xleh pun xpe.. leh jual kat senior or guna taun depan..huhu

Inazuma Kazayama said...

Habis kuat pun simpan untuk tahun depan? Nanti tak susah la nak carik yang baru :)

Sya Chot .. said...

Sbr2.he xpe,smpn je.nxt year pkai jga nanti dik.he

dikna said...

@chenta lieyza : hehe, dah dapat tukar buku tu, alhamdulillah :)

@inazuma : nanti kalau cikgu nak guna yg lain mcm mna ?

@sya chot : hehe, okay. thanks advice ye :)