Birthday Along ! :)



Hai ! ya Allah rindu gila nak update. selama 3 hari aku pendam nak update ! akhirnya ~ boleh jugak. Seperti mana yang aku cakapkan yang aku pergi kem kepimpinan anjuran sekolah di yan selama 3 hari. Okay nanti aku update lain ea pasal kem ?, tak ada gambar lagi. kak senior tak upload lagi maa, aku mana bawak camera , jatuh -,-.

Time hari yang ke 2, iaitu 10 haribulan, adalah birthday along aku ~ hehee, tua dah along. aku tak dapat wish dia hari tu, tapi aku wish awal dari tarikh birthday dia , sebelum aku pergi ke kem 9 haribulan, hahaha dah lah aku wish pagi, kiranya aku lah orang yg pertama wish dkt dia ! sebelum esok tu birthday dia. pagi sabtu tu aku kelam kabut sikit nak pergi sekolah, aku online kejap dan wish dkt dia.


(klik bagi besaq nahh)

Haha, ni kak ipar aku dan along aku comment, diorang comment time aku di kem. mana ada line di sana, aku tak reply lah, lepas balik dari kem baru aku comment. along aku balik semalam weih! aku baru je sampai depan pintu rumah, tengok-2 along aku balik rumah *mesti nak tuntut kek* hehe. kebetulan kawan aku , mimi ada kenduri tunang kakak dia, dia jemput mak ayah aku pergi. mimi tumpang balik dari kem dgn aku, sbb mak ayah dia sibuk uruskan majlis. Masa ayah aku ambil kitaorang dkt sekolah, aku tanya ayah aku dlm kereta

Aku : Abah ! mana mama ? awat mama tak ikut ? kata nak p kenduri kakak mimi
Abah : Ada orang mai umah, mama suruh ambil dia dkt rumah. kita kena balik dulu
Mimi, pak cik nak balik rumah dulu nak ambil mak cik, boleh dak ?
Mimi : Takpa..

Balik rumah , aku tengok rumah aku. aku ada tengok budak kecil, mcm kenal. la rupanya anak menakan aku, sah lah along aku balik umah ! , mak aku ckp dkt kak ipar aku, nak keluar kejap nak pergi kenduri kakak mimi, kak ipar aku ckp tak apa. Aku pun beritahu lah dkt mak aku, nak beli kek lepas balik kenduri tu, mak aku ckp okay. Haha aku tak buka fb eak masa tuh, aku main ckp je nak beli kek. lepas dah habis makan kek semua, baru aku online, laa rupanya abg aku minta kek ! haha mmg tepat lah !.

Happy birthday along ! semoga panjang umur ~ haha dah tua umur dah 30. bukan 20 dah
lain kan muka aku dgn abg aku.

To Mimi : Selamat bertunang lah norh, untuk kak hg. lepas kak hg kahwin nanti cepat-cepat sikit dapat anak menakan, boleh main dgn hg. jangan lupa nanti jemput kenduri kahwin kak hg pulak, hahah.


2 comments:

Flower Haziqah said...

hapy bilated birthdy la ye utk abg hana..^^

dikna said...

Terima kasih ye kak :) ,hehe abang hana dah tua