Kem ? Bye Semua


Alololo ~ tomey tomey, hihik. tapi kesian kucing tu kurus macam tak makan je :'( semoga Allah bagi dia dapat makan, amin !. apalah nasib 9 ekor kucing aku yang kena buang ea ? , ya rabbi. tolong lah, lindungi mereka seperti mana aku melindungi mereka, kurniakanlah makan dan minum kpd mereka semua dan ada insan yang prihatin dan kasih sayang terhadap mereka, janganlah kena seksa dan sebagainya, aku tak sanggup tengok sengsara ya Allah.

Okay lusa je aku akan pergi ke kem -,- , arghh ! nasib baik dah packing sikit, kali ni tak payah bawak baju kurung sekolah. bagus ! aku pun malas nak basuh aihh. aktiviti semua pakai baju muslimah, aku rasa lasak dahh ! =.= . sedih la tinggal mama dan abah ! sedih sgt :'(. aku tak biasa la pisah. walaupun sehari rasa mcm kosong je, rindu. aku mana pernah duduk asrama, mcm dah manja. dulu boleh la kucing-kucing aku teman mama dan abah, skrg siapa ? , kucing jiran belakang la yang teman. aku dgn mama abah je, mana ada adik beradik lain. mesti mama abah sunyi aku tak ada kan ?. harap kucing jiran aku mai panggil mintak makan, terubat lah sikit mama aku. ada kucing teman. semoga Allah selamatkan mama dan abah sepanjang ketiadaan aku di rumah, dan panjangkan umur mereka ! amin. aku tak bayangkan kalau mama abah tak ada :'( , okay dah sedih sgt ni ! harap masa cepat berlalu ! aku nak balikkkkkkkk rumahhh.

Okay bye ~ salam

2 comments:

Cik Wieda said...

bye-2 ! tak care , dear :)

dikna said...

Thankyou dear :)