Mat Luthfi :)

                                                   
Dah tengok belum video terbaru Mat Luthfi ? Hari Jubah . Tengok lah best :)


Aku bagi video abang luthfi 100%. Hahaha abang ? , pewitt. Aku hormat dia kowt :) tabik spring to him. Dia macam bagi semangat dkt aku, haha padahal dia nak bagi semangat dkt kita semua. Perasan kejap la ye.

Best tau video dia kali ni ! dah lama tunggu video dia yang terbaru, sampai naik janggut dah. Dia jarang dah nak upload video, maybe dia sibuk dgn assignment.

Aku tahu korang ada yang dah tengok, tapi aku nak share dkt sesiapa yang belum tengok. Video ni dia dah grad ! wahh bestnya jadi abang luthfi , dah lah dia pergi belajar dkt oversea. Nanak jugak ! *Scream* . Tengok dia duduk di luar negara best je kan ?, tapi tak rindu ke dkt ibu ayah dia ? sedih noks :( . aku tak sanggup, haha.

Tapi aku nak tergelak masa omputeh tu sebut nama matluthfi time grad, wahh pandainya omputeh tu sebut. tapi aku rasa berbangga dgn abg luthfi ni, dahla pandai ! dia buat negara Malaysia terkenal sbb dia belajar di Australia.

 Lagi satu, dia orang kedah. Wohoo, jangan jeles ye anda-anda semua :P, hehe. aku cukup suka dia cakap pelat kedah ataupun english. nak tergelak aku tengok video clip dia.

 Try la tengok ! best. dulu aku tak tahu sangat siapa dia ni, lepas dah kenal mula follow dia punya video. setiap video dia yang dia buat tu ada maksud dan pengajaran :) mcm video yang terbaru dia, dia suruh kita belajar elok-elok. even kita selalu failed , biasalah failed itu lumrah kehidupan, hahaha. Aku mcm terkejut jugak bila abg luthfi ckp, UPSR dgn PMR dia tak adalah straight's A pun. tapi dia berjaya sampai masuk ke University oversea.

Harap aku akan seperti dia, walaupun tewas di UPSR dan PMR. Dan aku harap dgn video terbaru dia, aku lebih bersemangat nak berjaya ! InshaaAllah sekarang ni pun aku tengah bersemangat. Agaknya aku kena tengok selalu video ni, hehe. Thankyou so much for abang luthfi :) for making this video. 

2 comments:

Mazelina Zaini said...

ALAA meltingnya tgk Mat Lutfi :) muka macam eunhyuk suju :) wihihih

alyah comel said...

http://www.aliaaeman.com/2013/02/hijabster-giveaway-by-shidaizy-boutique.html