SPM ?


Assalamualaikum ! Alhamdulillah aku dapat 11A+. Hehe, jangan tertipu ye ! aku baru form 4, tahun depan baru akan menghadapi cabaran yang hebat iaitu SPM. Harap menjadi kenyataan :) , PMR sudah lepas. Biarlah ia berlalu, sekarang aku perlu buktikan dlm SPM pulak. Kalah PMR tapi Menang SPM. InshaaAllah.. Tahniah buat abang-abang dan kakak-kakak yang dapat Straight's A :) ,yang mana tak dapat Straight's A jangan lah sedih, usaha anda bukan setakat SPM je, dekat Universiti atau Kolej nanti kenalah usaha kuat lagi ye ! . Gagal bukan untuk selama-selamanya. Kita boleh berubah, inshaaAllah. Di luar sana lebih banyak cabaran dan dugaan yang perlu kita tempuhi. Aku rasa gembira tau bila aku tengok slip yang mana dapat A+ , rasa mcm aku pulak yang dapat ! . Apa rahsia korang ea ?. Bagi lah tips sikit buat adikmu ni, hehe. Aku pun teringin jugak nak capai 11A+.

2 comments:

KamKim said...

Gudluck.. :)
sy xdapat 11A+ ..
Jemput la bace.. :)

http://hatikumasihterluka.blogspot.com/2013/03/my-spm-result.html

dikna said...

Terima kasih :)
Congratulations ye !