Aku tak dapat !


Assalamualaikum ! Auwmm omomomo ~ gila ek aku ni ? ada aku kisah ?,he..he..he
hari ni sekolah aku bagi aku cuti ! hahaha. aku bukanlah pelajar yang suka ponteng tanpa bersebab ea. ini semua pasal hari anugerah cemerlang dan pibg... cikgu penolong kanan yang announce sendiri yang "Pelajar yang tidak menerima hadiah untuk hari anugerah cemerlang tak yah mai" haha so apa lagi tak payah pi sekolah la norh.. tapi kalau aku pi sekolah pun mcm la dapat hadiah. sedih noks tak dapat ! masa form 1 dulu asyik dapat aje. bila naik form 2 & form 3 langsung tak dapat, kalau dapat pun tak ada pulak sekolah nak buat hari anugerah cemerlang. tapi tahun ni tah apa mimpi sekolah aku nak buat. rasa sedih je bila nama aku takdak dalam senarai pelajar yang menerima anugerah. hekhek buat muka seposen.. it's okay aku akan pulun ~ pulun tangga kejayaan ! you can do it. Semalam my bff , shazwani call aku. dia ckp dia datang sekolah hari ni sbb dia kan dpt 7A. dia dgn anisa, sob sob sedih aku tak dapat jumpa hampa dua ! tadak rezeki nak jumpa kawan yang berpindah ke sekolah lain. rindu dkt zul,zaid, azmeer. haip, haip ini dah melampau ni siap rindu-rindu bagai ! alaa, kawan sekelas apa salahnya rindu. rindu bukan bercinta pun. kan ? kan ?. mesti wani dgn anisa datang sekolah gosip-gosip dgn kawan-kawan aku kan, tambah budak asrama lah kecoh dah aku rasa ! hahaha. tak apalah tak ada rezeki nk jumpa nak buat mcm mana, boleh hangout sama-sama nanti. 

No comments: