Exam Mid Year


Assalamualaikum :) Next week exam sudah, macam tak percaya ja. macam baru semalam exam, dah nak exam pulak. Okay selama 3 minggu aku akan menghadap kertas exam. Harap semuanya berjalan dengan lancar dan aku akan jawab dgn betul-betul :) Demi mama dan abah !. Hari isnin ni start dgn addmath dulu, harap senang lah ea. InshaaAllah aku mesti boleh ! korang pun boleh ~. Dengar kata, budak form 4 dgn budak form 5 campur dalam dewan. Ini yang tak berapa nak berkenan ni, bukan apa suka hingaq lah. Mulut bukannya boleh kawal, bercakap tak henti-henti. Budak form 1 & 2 duduk kelas kami, okay harap diorang tak rosakkan meja aku yang comel tuh. Haktuih perasan, hehe. Okaylah doakan aku ea semoga berjaya ! Untuk korang semua yg akan menghadapi exam, Aku doakan korang berjaya dan buat elok-elok !
 Usaha, Doa & Tawakal Ala Allah :).

Kita akan berperang dgn exam sekolah ! I will get the best ~ and you also. Kbye salam

#selalu exam kena masa birthday aku, bencik ! 8 May ni :"(. Redha jelah, bulan May memang selalu buat exam pun.

No comments: