Happy Birthday to Me ! :D



Assalamualaikum :)
Pheuww, alhamdulillah dah 3 hari berturut-turut jawab paper. Lagi 2 minggu lagi meyh nak habis !. Macam mana exam ? ermm alhamdulillah boleh lah. Ada yang senang, ada yang sedang dan ada yang susah sgt !. Haha yang susah tu rasa mcm nak gigit paper dan koyak-koyakkan. Walau apa pun, jawab je. Nak terima results tu yang perit ! rasa macam nak mati. huuuu, harap dpt yang terbaik lah ! Amin :)

Okay, hari ni hari bersejarah dlm hidup kita ! 8 May 2013 hari pertunangan kita , whaha buat kontroversi pulak. Nope lah, birthday aku hari ni. Tak ada yang bagi present pun :'( , sobsob. Haha, tak apalah, yang penting Allah masih panjangkan umur lagi. Harap semua doaku dan hajatku dimakbulkan oleh Allah. Itu je yang aku mintak sangat. Pagi tadi, mama dan abah wish dkt aku :) and then kawan-kawan. Walaupun birthday aku tak sambut dgn meriah, aku tetap bersyukur. Okay aku kena terima kenyataan bahawa aku sekarang dah genap 16 tahun bukan 6 tahun yang perlu buat party-party raikan hari jadi aku. Itu semua kanak-kanak punya majlis boleh lah, sekarang dah besar panjang nak buat party. lainlah orang kaya, boleh lah buat party besar-besar macam dlm tv tu. Keluarga aku sederhana je, cukuplah sekadar doa. Acehh ayat bajetnya.. Okay lain kali aku update ye ! aku kena tempuh 21 paper lagi. Huu, salam


Happy Birthday To Me !
Happy Birthday To Me !
Happy Birthday To Farhana !
Happy Birthday To Me ! :D
Ya Allah ya tuhanku, syukran jazilan kerana masih beri aku bernafas di muka bumi mu ya Allah. Panjangkanlah umur aku dan murahkan rezekiku. Jadikanlah aku hamba yang taat kepada mu, taat kepada kedua ibu bapaku serta menjadi insan yang berguna di muka bumi mu ya Allah. Makbulkan lah segala doa dan hajat aku, perkenanlah isi hati aku ya Allah. Amin

2 comments:

vanillasnow said...

Happy Birthday Farhana!
May Allah bless you ~
Goodluck exam, do the best :D

Farah said...

Thanks you :) hehe