Results ?



Assalamualaikum . Okay bahasakan diri 'Aku' lah ea ?
Dah lama rasanya tak online. Huu, dah nak pun pelajar mesti lah sibuk.
Korang sihat ke tak nih ?. Alhamdulillah
Sejak aku dapat results nie aku rasa macam tak stabil je
Lebih-lebih lagi bila teringat aku ada 3G.
Bukan 3G handphone tu.
Entah macam mana aku dapat G tu, tak sedap mata memandang betul.
Nak tahu apa yang aku fail ?. Addmath dgn Math.
Ohh maybe korang akan cakap, Hek eleh bapak senang je
Aku pun rasa mcm senang bila buat exercise tapi bila kenyataan dalam exam, Blur -,-
Satu lagi subjek yang fail, subjek azhari aku. Usul fiqh
Punyalah aku jawab panjang berjela tapi dapat fail ? Maybe salah tak jawapan.
Sedih lah weih ! siapa yang tak sedih ? orang gila pun tahu.
Aku lagi lah kecewa bila teringat mak ayah aku kalau diorang tahu nanti.
Buat masa sekarang, aku tak beritahu diorang bukan apa tak sanggup.
Aku banyak jugak lah dpt A,B tapi apa maknanya kalau Gagal ada ?
Huu,mesti korang ckp kita kena redha.
Aku pun nak cuba untuk redha tapi agak lambat sikit lah.
Entah kenapa bila aku nasihat orang, mulut ringan je sebut tapi
hakikatnya aku tak dpt nak buktikan.
Tapi tak apa, sekurangnya aku kena berusaha dengan lebih gigih !
Biar kalah dulu, Menang kemudian.
InshaaAllah :)

2 comments:

Haruno Hana 하나 said...

jangan mengalah.. adik ada banyak masa lagi before SPM.. gunakan masa tu ngan baik2 :) all the best!

Dikna said...

Terima Kasih akak :) InshaaAllah, adik akan buat yg terbaik ! kadang2 tu rasa mcm sedih gak tgok org lain berjaya.