Anda siap ke belum ?



Assalamualaikum semua :D
bahang raya masih terasa lagi !
Banyak dapat duit raya ?..Huu,aku kurang sikitlah tahun ni
maybe dah besar. Tak macam family korang, even dah besar tetap dapat duit raya kan ?
Hee, aku kena redha jelah..
Okay mood raya masih ada lagi, aku pun rajin berjalan ke rumah orang je
tapi satu je yg den tak dapat selesaikan lagi,
HOMEWORKS !
Ohh tidak , mcm mana ? homeworks tak siap lagi weihh. Hehehe
Relax dulu berehat sebentar !, haa banyak lah kau rehat
Lagi 3 hari je nak bukak sekolah.
Bila nak buat, ada aje gangguan. Ajak pergi rumah tuhla , inilah
Bila duduk di kg, sepupu ajak main.
Itulah realitinya mengapa aku tak siap-siap kerja sekolah.
Esok, sibuk dengan family belah pinang. Diorang nak datang
Lusa, tak tahu lagi. Besday ayah aku ! heee
Hari sabtu,along aku buat open house.
Mcm pack sgt hari aku kan ?



My family :) Angah takda
Takpe,tahun depan nk tangkap gambar angah pulak


4 comments:

ahmad said...

selamat hari raya.. jemput2 singgah site sy yer

Nurul Farahizzati said...

sempat lagi kan... selamat hari raya ! buat homework tu.. jangan malas2..

Tedi said...

Selamat Hari Raya... xyah buat homework... rasuah je cikgu dgn lemang 2 3 batang, hehehe

Dikna said...

@ahmad : Selamat Hari Raya :D, insyaAllah

@Kak Zizie : Hehe, sempat lah jugak. Selamat Hari Raya too :D, hehe okay

@tedi : Haha, mana boleh dik