I'm Back !


Assalamualaikum :D
Haiyoo ~ dah lama aku menyepi.. kesian dekat blog aku sawang banyak..Meh aku lap sikit ! *tarik sawang*
Sebenarnya aku rindu nk tulis semua ni tapi masa tak mengizinkanlah..Aku ni kalah pm tau, busy memanjang. Ada waktu terluang , tak ada mood pulak nak tulis.
Semalam hari merdeka kan ?
Tak lapuk lagi lah kalau aku ucap Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan kali ke-56
Semoga Negara Malaysia sentiasa aman,makmur,sejahtera dan bahagia selamanya,amin.
Sekejap je dah 56 tahun, dulu masa aku darjah 4 ,baru kali ke-50. 
Semalam aku sambut merdeka depan TV je ,Sedih dak ? hehe.
Kira okay apa, jiwa patriotik tu..
Ha ha patriotik la sangat, bangun pukul dekat 9 pagi lepas tu tengok tv dekat nak habis dah perarakan -_-
Aku paling semangat bila tgok ATM buat persembahan , Wow !
Dengan didendangkan lagi lagu Tanah Tumpahnya Darahku. Wuu, berkorbar -korbar
Rasa nak turun ke Lahad Datu jugak time tu !
Aku ni kan berjiwa kental , dulu nak jadi polis nak tembak-tembak
sekarang ni pun cita-cita aku nak jadi polis, tapi pilihan kedua lah. 
Yelah aku ni jenis sensitif, pantang orang marah teriak ! hahaha. 
Macam mana nak berhadapan dengan penjenayah ? huu... 
Okaylah chauw dulu, hehe salam ~

*Sibuk dengan folio akaun

2 comments:

Nurul Farahizzati said...

Selamat Hari Merdeka! :D akak sambut atas katil je.. hahaha.. penat naik bas :P

Dikna said...

@nurul farahizzati : Selamat Hari merdeka jugak kak zizie :) .. hehe lebih kurang sama lah kita sambut atas katil