Percayakan diri sendiri




Assalamualaikum..MasyaAllah agak lama jugak aku tak post apa-apa dalam blog ni..Terasa janggal bila menaip tak tau nak start dari mana. Banyak jugak nak cerita tapi kang sampai 1 tahun pun tak habis. Memang niat aku untuk tunggu blog aku sampai jadi pekasam pun. Bila ada idea biasalah mula malas menguasai. Manusia memang tidak pernah lari dari sifat kemalasan, kan ? kan ?.

Kepada adik-adik batch 98 , congratulations siapa yang dapat 9A, 8A. Cayalah korang !. Pada sesiapa yang dapat keputusan agak kureng tak apa jangan putus asa...teruskan usaha anda dalam SPM !. Semangat tak ? pesanan untuk diriku jugak. Aku dulu pun bukan straight's A tapi aku bangunkan diri aku agar terus berjuang SPM 2014 menanti aku. Aku akan buktikan yang aku boleh dapat straight's A macam orang lain.. Yang penting berusaha !..

Tak ada apa kot nak cerita tu jelah setakat hari ni. Kalau aku rajin, aku update lagi.

No comments: