SPM ?



Assalamualaikum ! Wahh..lega sbb cuti sekolah dah bermula ~~.. tapi tak boleh lega 100% sbb masih perlu study dan buat homework bertimbun-timbun yang cikgu bagi,haha. Tapi apa salahnya, rehat sebentar bak kata kitkat. Ohh yaa, tak ketinggalan aku ucapkan kepada Batch 96 yang ambil slip peperiksaan SPM 2 hari yang lepas.. serious, aku pun ketaq lutut bila fikiaq.. thn depan aku plak yang akan ambil.. Alhamdulillah, sekolah aku makin naik peratus bdk cemerlang.. termasuk ex-crush aku. huahaha, akal nak habaq hat tu ja pun.. relax lah, dah tak ada apa dah perasaan aku dkt crush aku tu.. skrg fikir SPM beb !. Semoga aku sedar yang SPM ni penting dan berusaha sungguh-sungguh untuk mencapai matlamat aku...Amin

4 comments:

Anis Farhana said...

saya pun takut gak huhu. i'm not ready yet >.<

mirza syazwina said...

study rajin2 taw dear!
gudluck untuk spm nanti!
cayok2!! ^_^

Nurulee said...

wish you all the best dikna =D

Dikna said...

@anis farhana : Huu, tahu takpe. kenapalah penyakit malas semakin menguasai diri ea ?

@mirza : Hehe, thanks kak ! :) InshaaAllah.

@Nurulee : Hee, Thanks sgt ~ :D