Sekolah kata mari ! Rumah kata pergi !

Follow my instagram http://instagram.com/isfar97

Assalamualaikum :) Esok sekolah weihh ! kau ado ?.



Tahulah korang budak-budak belah selatan nuhh,, so boleh enjoy sehari lagi kan ?. Kita ni oghang utara so kena sekolah awai. Ceh ! ini tidak adil ! but it's okay, kami sekolah awai, cuti pun awai apa. hehek

Okay tak nak ulas panjang-panjang, cuma nak luahkan harapan dan doa aje. Memandangkan aku ni SPM candidates 2014 ..haa nampak tak aku bold tu ? itu maksudnya penting ! tapi usaha kau mana weihh ?? -,- cakap besaq, habuk tarak !. Esok sudah sekolah, aku mintak diri aku ni berubah, dari sifat malas berubah sifat rajin, dari tak pandai berubah pandai, dari rock berubah muslimah, dari keburukan/kelemahan berubah ke arah kebaikan..Amin..... Kalau aku senaraikan harapan aku mmg beratus-ratus la kan.Sorry ya tak dapat nak blogwalking or dropping a comment in your blog sepanjang persekolahan ni ~ Macam biasa ! Sibuk weih sibuk ! haha. Bismillah dengan nama Allah, aku ingin berubah malam ni menjadi transformers farhana yang baru..InshaaAllah. Semoga esok aku menjadi pelajar cemerlang yang dpt mengharumkan nama mak ayah aku dan sekolah, amin amin amin.. chewah ayat tak leh blah ! .Straights A in my hand ! SPM .Semangat baru ! Azam baru ! :) hehe. dari tadi tak habis-habis memberi semangat dkt diri sendiri. Kpd semua SPM candidates, do the best okay ? . *Terasa spm plak esok .. huhu. Izinkan aku mengundurkan diri, Assalamualaikum :)

#Selamat hari bapa buat abahku yang tercinta ! Semoga abah panjang umur & dimurahkan rezeki oleh Allah. Tak wish lagi dekat ayah aku ! aku tunggu esok ! sbb dalam kalender tulis hari bapa esok.. so aku tunggu la esok, even dlm tv semua duk tunjuk hari bapa.. Mesti abah aku ingat aku ni jenis tak hargai bapa :'( , sorry abah ! Esok ana wish ya.. Oh ya selamat hari bapa jugak kepada semua bapa di Malaysia dan bakal-bakal bapa..

3 comments:

aiman mania said...

good luck..belajar biar sampai jd doktor.....hehehehe
silap!silap!belajar biar dr buaian hingga ke liang lahad :D

eyqa yushaiza said...

ha huihui adik belajaq leklok ok. abaikan perkara yang tak penting, focus on your study. good luck :DD

Dikna said...

@aiman mania : Hehe, thank you ! inshaaAllah, doktor ?. Amin. Betul2, ilmu akhirat pun kena belajar.

@eyqa yushaiza :Terima kasih kak, inshaaAllah. Ana akan fokus , spm dah dekat