Good Luck Guys




Assalamualaikum ! :D hai ! hai ! . Semakin sepi rasanya blog aku ni. dahla tak layan orang, followers pun jadi tak ramai. It's okay, nanti i blogwalking blog u sampai muntah. Oh ya, di sini aku nak ambil kesempatan untuk mengucapkan selamat menduduki peperiksaan terutama peperiksaan awam seperti PT3,SMRA,STAM & STPM terutama kepada sekolah aku, adik-adik junior, kakak abang senior semua ! good luck semua ! all the best !. Spm bila pulak ?. Haiyook lagi 2 minggu. Cepat gila masa berlalu. InshaaAllah, aku mampu capai target kot !. Usaha sikit lagi farhana, tolong jangan memain, jangan berangan,tidur & sambil lewa. Tolong buat sikap malas tu di saat-2 akhir ini. Okay, tu je aku nak membebel. Korang sape yang ambil exam tu, jangan nervous tau ! baca doa banyak-banyak selepas dah berusaha tu. alright, Good luck guys ! Assalam

#Dah kenapa seseorang tu bw blog aku ni. Nak cuba berbaik ?. Nope.

1 comment:

♥ AE ♥ said...

PT3 victims . Hehe , tingkayuu :D