Yehaaa ! P P P

*Google*

Yuhuu, Assalamualaikum semua !. Hehe, aduhai sejak kebelakangan ni aku macam chipmores kan ?. Sat timbul sat tenggelam. Nak buek lagu mano ?. Tahun ni macam biasalah, aku budak sekolah lagi. Ehh, bukan hang dah form 5 ka tahun lepas ?. Hat tuh tahun lepas, hat ni form 6. Aku sambung Stam la.. Apo menate stam tu ?. Stam tu Sijil Tinggi Agama Malaysia, dia lebih kurang STPM lah, tapi semua dalam bahasa arab la. Huu, layakkah aku ?. InshaaAllah. Ehh, hampa perasan dak awat aku duk tulis loghat kedah tatau, haha faham kot nohh. Malas dah sleng KL , kalau rajin baru aku berlagak KL sikit. 

Ohh ya, gambaq hat atas tu bukannya untuk hiasan semata-mata, ada makna tuh. Udang di sebalik kuey tiow. Haha, alhamdulillah. Aku dah dapat lesen P dgn jayanya, bersyukur sangat ! dgn hanya sekali test saja, pass ! . Bukan nk riak, tapi nak announce. Bukan sama saja ka ?. Hehe. Apa pun terima kasih kpd mama abah yg banyak bagi support, duit utk belajaq ni. Tapi kan, erm aku tak boleh pi sekolah bawak kereta nak berlagak dgn kawan-kawan, sbbnya mak aku tak harap lagi. Setakat balik takpa, ayah aku duk sebelah. 

Haha, lagipun auto senang arhh weih. Mai tang kereta manual, kekok semacam tambah tang gear tuh. Ya Allah, masuk punya kasaq tapi tak masuk pun gear. Memang lawak la, dgn tambah penyakit kalut aku tu huhh tersadai la kereta manual ayah aku atas jalan raya dgn ditambah hon orang belakang sbb apa ?. Mati enjinn daaaa ! , hahaha. Stress betul aku bawak kereta manual, nk kena alert. Maybe bagi korang senang lah, tapi bagi aku senang jugak tapi kena pandai imbang clutch minyak tuhla. Mak aku kata KIV dulu kereta manual tuh, tunggu akhir tahun ni .Kalau rajin, pergi belajaq balik asas kereta manual. 

Yolah, aku dilemak oleh kereta auto, mau tak mengada. Auto relax ja, tekan minyak brek. Senang, nak makan ka apa senang ja bawak sebelah tangan..Huhu.. Tapi ayah aku dah cakap "Hang bawak kereta auto ja la". ermm, nk bawak jgk manual.. even ramai kata payah tambah kalau stuck dlm jem. Kawan aku tuh kaya, mak dia beli dkt dia Suzuki swift, baru punya okay !. Takpalah, mak dia kaya. Mak ayah aku pun kaya, cuma mak aku kata hang beli sendirilah kereta.. Huu, nak beli audi la lagu tu.. 

Okay, sampai sini ja kot. Nanti aku post lagi, huhh bila tahun nk post tak tau la. Tadi baru ja blogwalking dan follow hampa balik ,sorry nah lambat. Sampai yang ada follow aku delete blog depa pun ada. Hehe, sorry sangat ! . 

No comments: