Happy Birthday To Me ;)

Assalamualaikum :D no money no talk. Hehe

Happy Birthday To Me,
Happy Birthday To Me,
Happy Birhday To Farhana,
Happy Birthday To Me.

Hee, Alhamdulillah , Allah masih beri aku pernafasan untuk hidup di muka bumi ini selama 18 tahun, 8 May aku dilahirkan ke dunia. Terima kasih mama & abah sebab bela anak mu yang banyak kerenah ni..hee.. Tua sudah, huhu. Thanks ya kepada siapa yang wish aku hari ni atau semalam. Love you guys !. Terima kasih kepada mama abah,abang long,kak siti, kawan-kawan, abg kak senior, adik-adik junior dan semualah yang terlibat ke tak !. Haha.. Syukur sangat-sangat dah tua pun ada lagi nak wish ;) ..Aku sangat hargainya. Semoga aku menjadi anak yang solehah, berjaya di dunia dan di akhirat ! , menjadi semakin rajin serta insan yang berguna, Amin. Nak makan apa ?. Huu adalah





7 comments:

NARDtheNERD said...

appy birthday dear :)

zuhdi sanusi said...

hepi bday., :D

Dikna said...

@Nardthenerd : Thank you , hee ;)

@Zuhdi sanusi : Thanks sgt-2 :D

amie farhana said...

salam kenal , selamat hari lahir,semoga bahagia selalu dan murah rezeki :)

Hana Rae said...

Happy belated birthday! ^^

Wa said...

happy birthday!

ni je hadiah yg boleh bagi..
http://bloggerccwa.blogspot.com/2015/04/blogger-ccwa-friendship-award.html

Dikna said...

@amie farhana : Amin,,Thankyou dear ! :D

@Hana Rae : Thank you so much :*

@Wa : Hee, thanks.. btw sorry sbb tak sempat view, busy ;)